Mitä tehdä ylimääräisellä Android-tabletilla?

Tohtori Gerhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.08.2020
Viestejä
5
Kun ei jaksa sitä myydäkään. Ihan perus 1080p-tabu, halvemmasta päästä. Saako jollain standilla tietokoneen ns. lisänäytöksi, tai seinälle kiinni säätietoja näyttämään, tai löytyykö jotain ihan ässävaihtoehtoa hihasta?
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Minä laittelin yhteen vanhaan tablettiin kuvia näytille. Ei nyt mikään ässä, mutta kivalta nuo näyttää, hiljakseen vaihtuu. Joskus huomaa, että ai tuollainenkin kuva on tullut otettua. :hmm:

Kuvat kopioin könttänä sd-kortille, niin ei turhaan ole netissä kiinni. Joskus harvoin, en vielä kertaakaan ole, päivitän uusia. :)

Tämä olisi varmaan sopinut tuonne pienten kysymysten ketjuun ...

Edit. typoja piisaa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 257
Mä käytin aiemmin tablettia "autotietokoneena" pitkillä matkoilla, kunnes hommasin android-stereot autoon... Telineenä mulla oli sellainen, joka laitettiin kiinni tuulettimen ritilään.

Toki kaikilla massimiehillä on uudet hienot autot, joissa uudet hienot multimedialaitteet, mutta jos vaikka sattuu olemaan köyhä ja kuolevainen, jolla vanha auto, niin siltä varalta vaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
309
Molochin tapaan yksi on Simdashboard näyttönä ja toinen 3d-tulostimen käyttöliittymänä. Wanha baytrail windows tabletti kuntopyörän viihteenä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 280
Viestejä
4 213 306
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom