Mitä näyttöä katselisin alle 200€?

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ei ole mitään hajua mikä tuossa hintaluokassa on hyvä tai kelvollinen?. Nyt kun on kone jolla pystyy pelaamaan kunnon asetuksilla ainakin 1080p niin kaipaisi jotain parempaa kuin nykyinen Samsungin 60Hz televisio/näyttö. Merkillä ei ole väliä, eikä välttämättä tarvitse olla mitään jonneledejä ja muita gamer yksityiskohtia. 1080p tai 1440p. Tuo 200 Euroa on ihan maksimi minkä pystyn näyttöön pistämään kiinni.

Edit. Tätä katselin alustavasti.

 
Viimeksi muokattu:

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 483
Tuosta lenovoa vähän halvemmalla ja ei tarvise Tanskasta asti odotella/palautella.


FPS -tykittelyyn ihan hyvä & halpa TN-paneelinen 24"


Hyvin revikoissa pärjännyt 24" IPS


alle 200e löytyi pari 1440p näyttöä. Ei itsellä kokemusta, joten kannattaa revikat lukea


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 602
@madi ehdottamalle ZOWIE XL2411P näytölle vahva kannatusääni täältä. Varsin toimiva laitos kyseessä ja nähtävästi vielä mukavalla alennuksellakin tällä hetkellä Multitronicilta :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jotenkin noista linkatuista vaihtoehdoista tuo Lenovo miellyttää itseäni eniten, kun löytyy korkeussäätö ja on 27", mikäli muuten on ihan kelvollinen?. Sen verran syvä pöytä että 24" voisi mennä tihrusteluksi tämmöiseltä vanhukselta?.

Tuo BenQ on kyllä halpa, haittaako tuo Syncien puute muuten?, en minä edes pelaa semmoisia pelejä jotka jaksaisivat pyöriä 144fps tai yli tällä koneella, eli en harrasta pumpumeja. Kaarevat näytöt ei kiinnosta sitten yhtään tässä kokoluokassa, ja tuonkin olen käsittänyt että kun mennään 32" ja yli niin tuo on hyvä ominaisuus?.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 483
Jotenkin noista linkatuista vaihtoehdoista tuo Lenovo miellyttää itseäni eniten, kun löytyy korkeussäätö ja on 27", mikäli muuten on ihan kelvollinen?. Sen verran syvä pöytä että 24" voisi mennä tihrusteluksi tämmöiseltä vanhukselta?.

Tuo BenQ on kyllä halpa, haittaako tuo Syncien puute muuten?, en minä edes pelaa semmoisia pelejä jotka jaksaisivat pyöriä 144fps tai yli tällä koneella, eli en harrasta pumpumeja. Kaarevat näytöt ei kiinnosta sitten yhtään tässä kokoluokassa, ja tuonkin olen käsittänyt että kun mennään 32" ja yli niin tuo on hyvä ominaisuus?.
Sitten kannattaa se Lenovo ottaa. Tekstin perusteella olet sen jo alitajuisesti valinnut.
Monessa näytössä on huono jalka, mutta kunhan löytyy VESA niin voi valita mieluisen kiinnikkeen myöhemminkin.

Muut jutut onkin makuasioita ja tottusmis kysymyksiä ja niihin täältä tuskin vastausta löydät.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
En minä ole mitään valinnut alitajuisesti tai muuten, ja esitin tuossa vielä lisäkysymyksiä ihan sen takia. Samsungin näytöt taitaa olla mitääntekemättömiä?, tämä olkoon viimeinen kysymys. Saa vastata jos huvittaa, jos ei huvita sekin on ok.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 602
Ottaisin sinuna varmaan tuon madin linkkaaman Lenovon Datatronicilta lähempää ja halvemmalla. 144 hertsisyys auttaa jo nettiä selatessa, kun kuva on smooth ja tuntuu reagoivan herkemmin hiiren/näppiksen liikkeisiin. Eikä tarvii saada peleissä 144 fps nauttiakseen korkeammasta virkistystaajuudesta, jo jokin 90 fps+ tekee sen, että huomaat eron parempaan pain, kokemusta on itsellä tästä.

Oma suosikki varsinkin kun hinta huomioidaan on tuo 120€ BenQ, toi on ihan lyömätön tarjous ja itse henkkoht tarttuihin siihen. FullHD resolla, jos koneessa on edes vähäsen suorituskykyä, ei syncien puutetta tarvitse harmitella. Toki en välttämättä enää kuitenkaan 200 euroa tuosta BenQ:sta maksaisi, koska niillä synceillä on kuitenkin ihan hyöty pelaamisessa.

Kysymys minun nähdäkseni on siinä, haluatko säästää mahdollisimman paljon, vai hieman satsata (toki ei suurista summista puhuta kummassakaan tapauksessa)...
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 483
Sitten kannattaa se Lenovo ottaa. Tekstin perusteella olet sen jo alitajuisesti valinnut.
Monessa näytössä on huono jalka, mutta kunhan löytyy VESA niin voi valita mieluisen kiinnikkeen myöhemminkin.

Muut jutut onkin makuasioita ja tottusmis kysymyksiä ja niihin täältä tuskin vastausta löydät.
Ei tarvi pahalla ottaa. Kaikissa noista näytöistä on omat hyvät ja huonot puolensa. Ehkä jossain +450e hinta-luokassa alkaa olemaan näyttöä, mistä löytyy kaikki.

BenQ alkaa olla aika vanhaa tekniikkaa, kertaalleen jo uudelleen lämmitetty ja TN-paneeli ei silmälle ole niin kiva kuin esim. IPS.
AOC on 'kallis', useamman vuoden vanha ja saanut tarjouksesta usein 150e pintaan. Näyttö itsessään on hyvä, mutta ilmeisesti koko sinulle liian pieni.

Acer onkin vähän sitten sellainen tapaus, että kannattaa ostaa kaupasta mihin on helppo palauttaa tarvittaessa. Useamman valmistajan näytön omistaneena on kyllä 50/50 tuleeko paska vai hyvä.
Samsung sitten jalka huono ja kaareva, joten sen voinee sulkea tästä pois. Ei myöskään revikat vakuuttaneet.

Lenovossa on melko massiivinen tuo jalka, ei toki haittaa kaikkia ja isolla pöydällä ei niin väliä. Millä taas on väliä niin 27" 1080p ja se on sitten katsojan silmässä, että meneekö vai onko liikaa..

Synceistä en osaa sanoa, en ole pahemmin käyttänyt sitten vuoden 2018.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 288
Viestejä
4 193 401
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom