Mitä lämpötahnaa kannattaa ostaa 5800x3D:lle?

Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
310
Ostin tuossa BF-tarjouksista 5800x3D:n. Voisin laittaa koneeseen, mutta lämpötahnatuubia ei ole vielä. Luulen, ettei niiden kalliimpien Thermal Grizzlyn tuotteiden ostamisessa ole mitään järkeä itselle tai useimmille muillekkaan. Muutenkaan sillä tahnan hinnalla ei taida kovin paljon olla väliä, useimmat Suomessa myytävät toimivat varmaankin hyvin. Mitä ehdottaisitte?

Onko esimerkiksi tämä ihan riittävä?

Prossua tulee jäähdyttämään nykyinen Asuksen ROG Ryujin 240mm AIO.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 191
Ostin tuossa BF-tarjouksista 5800x3D:n. Voisin laittaa koneeseen, mutta lämpötahnatuubia ei ole vielä. Luulen, ettei niiden kalliimpien Thermal Grizzlyn tuotteiden ostamisessa ole mitään järkeä itselle tai useimmille muillekkaan. Muutenkaan sillä tahnan hinnalla ei taida kovin paljon olla väliä, useimmat Suomessa myytävät toimivat varmaankin hyvin. Mitä ehdottaisitte?

Onko esimerkiksi tämä ihan riittävä?

Prossua tulee jäähdyttämään nykyinen Asuksen ROG Ryujin 240mm AIO.
MX-6 on varmaan ihan hyvä, mutta ostaisin MX-4:sta. Se on kultainen keskitie kaikessa ja pistän sitä kaikkialle itse. Tuo riittää kaikkeen:

edit: OTETAAS KOMENTO TAKAISIN. Tuo ei ole hyvää vastinetta rahalle. Tämä on:
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
457
melkeinpä mikä tahansa tunnettu tahna käy normikäytössä imo, tuo linkkamasi mx6, samaten mx4 tai noctuan nt-h1 käy hyvin.

edit: hidas
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
310
MX-6 on varmaan ihan hyvä, mutta ostaisin MX-4:sta. Se on kultainen keskitie kaikessa ja pistän sitä kaikkialle itse. Tuo riittää kaikkeen:
Ostan tuota. Samalla taitaa lähteä uus DP-kaapeli ostoon, kun näyttö ei tue 1440p/240hz HDMI:lla. Saa sulavamman kokemuksen. Aiempi kaapeli hajos ja oon ny käyttäny kuitenkin HDMI:tä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 191
Ostan tuota. Samalla taitaa lähteä uus DP-kaapeli ostoon, kun näyttö ei tue 1440p/240hz HDMI:lla. Saa sulavamman kokemuksen. Aiempi kaapeli hajos ja oon ny käyttäny kuitenkin HDMI:tä.
Editoin jo viestiini, mutta jostain syystä isomman paketin saa samalla rahalla ja no.. saa enemmän vastinetta rahoilleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 610
Tuon Arcticin hintalaatusuhdetta aika hankala voittaa. Itse käyttänyt Noctuan NT-H1:stä mutta en keksi yhtään syytä maksaa siitä enemmän jos ei ole merkkiuskollinen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 628
Viestejä
4 221 844
Jäsenet
71 072
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom