Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
505
Olen kuunnellut pian bluesin mestarin B.B Kingin koko tuotannon. (N 358 biisiä) Mikä nautinto bluesin ystävänä. Tässä teille yksi loistava biisi.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Tullu kuunneltua miljoona ketaa kaikki Apocalyptican feat. Metallica -biisit ja silti esim. tää biisi onnistuu tirauttamaan kyyneleitä silmäkulmaan (mua hävettää moni asia, mutta tää kommentti ei kuulu joukkoon):

 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Elvis vetää neljä eri biisiä! Nuorempana oon miettiny, et mikä tekee Elviksestä "Kuninkaan" (Jumalauta mikä määrä karismaa Elvis omistaa!), kun en kuullu sen biisejä missään... Nyt näin vanhempana ja kokeneempana: Vituttaa ku en oo nähny Elvistä livenä ollenkaan. Tää video on lähinnä mitä voin toivoa, että näkisin Elviksen livenä joskus:

 

Sähköman

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.06.2021
Viestejä
23
Kyllä nämä ylivanhat rock starat vielä vetää niin hienosti että kiva vielä kuunnella kerran.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
563
Ei maistu oikein, edellinen levy oli jo samaa.
Brucen laulu kuulostaa niin vaivalloiselta.
Tuntuu pahalta sanoo näin Maiden fanina mutta pitäskö jo laittaa pillit pussiin?
Myönnän, että Brucen laulu on tässä heikoin lenkki. Mutta musiikki kuulostaa edelleen hyvältä, tempaa mukaansa. Kokonaisuus reilusti plussan puolella. Odotukset ovat korkealla!
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Tää veti kyyneleet silmiin kun kuulin tän ensimmäisen kerrran! Ja silti tää on jotain ihan jotain, mitä en osaa sanoin kuvailla:




[edit] vittu tääei anna mun pistää linkkiä YThen...

linkki muunnettuna: https:KauttaKauttayoutu.be/plCScjvDOJM?list=RDMMVzsnpDcKdSo
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 638
Viestejä
4 186 804
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom