Oli se melko kökäle. Ihan liian paljon surkeita vitsejä kovalla syötöllä. Vuohissakaan ei ollut mitään huvittavaa, ainoastaan huutavat ja se on sitten hirveän hauskaa? Ei vattu.
Crowen ja Balen tasoiset näyttelijät tuhlattiin täysin. Koko elokuva on kuin kissanoksennus matolla. Taas yksi iso miinus Taika Waititille.
Luin täältä näitä arvosteluja, ja kuvittelin silti, että tuo voisi viihdyttää. Ei. Tuo yrittää jostakin syystä olla komedia, missä jotain traagisia elementtejä (seikkailun sijaan), mutta lähinnä tuo on kasa toisiinsa hatarasti liittyviä kohtauksia, joissa osassa on pedataan potentiaalia hyvillekin läpille, mutta kaikki vedetään paskaksi ja se paska vitsi alleviivataan ja ympyröidään ja selitetään.
Mä tein kaksi huomiota leffan aikana jotka liittyy omaan neljä-vuotiaaseen. Se aloitus oli aika voimakas. Vähän liiankin, kun ei kauheen kauaa, kun oli lapsi kipeänä. Sen korvikkeeksi kaikki loppu olikin turhaa idioottiläppää.
Noh, syövän ympärille oli saatu jotain ei aivan 'cringeä' juonenkuljetusta suurelta osin. ...parasta leffassa oli syöpä. Karua. . Toinen on, että toi lapsikaan ei selitä vitsejä samoissa määrin mitä tuossa, eikä ne ole yhtä yksinkertaisia[*] . Joo ne vuohet on ärsyttäviä, joo ei tee mieli jättää jäähyväsiä, joo se on alasti.
*
- Kylläpäs sä olet kasvanut.
- Mun selkään pitäis varmaan laittaa sellainen kyltti. Tai jos oon makuulla, niin jalanpohjiin.
Thor: Koska mä olen niin kaman pitkä, niin mä laitan tämän rekka-autosta otetun kyltin mun selkään, kun mä olen niin pitkä, niin tää kertoo kaikille kuinka kamalan pitkä mä olen, kuin rekka-auto.