Mitä hintaa voisi pyytää pelistä ?

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Tuli eilen ostettua kamat uuteen tietokoneeseen. Eilen tilattu joten ei vielä toimitettu ja prossusta ei vielä mitään tietoa saapumisesta (3950x). Mutta tilausvahvistuksissa lukee että mukana tuli/tulee koodit/lisenssit peleihin:

Näytönohjain: Nvidia Game: Call of Duty - Modern Warfare
Prosessori: Equipped to win -pelikuponki, Borderlands 3 JA Outer Worlds

Eli yhteensä 3 peliä. Kun ei tule pelattua pelejä niin noi on ihan turhakkeita minulle.

Ostaakohan näitä kukaan? Jos ostaa, mitä niistä voisi pyytää? Onko joku tällä palstalla jo suoraan kiinnostunut koko paketista jolloin ei tarvitsisi turhaan laittaa mihinkään myynti-ilmoitusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 161
Tuolla myydään-palstalla voi katsella muiden ilmoituksia, mutta 25€ + 40€.

Ongelma on siinä, että ihmiset on saaneet tuon Outer Worldsin jo, niin sen myyntiarvo on laskenut. Borderlandsia jotkut voi vielä arpoa ja siitä voi saada enemmän. Se aktivointi on monimutkainen, suosittelen, että aktivoit itse ja myyt sitten suoraan koodin.

Eli käytännössä
1) tee turha email, vaikka damaniotech@gmail.com
2) tee tällä emaililla AMDrewards-tili
3) aktivoi tuote prosessori sisässä
4) myy pelkät koodit (tai päästä ostaja AMDrewards-tilille)

Itse olen näin myynyt Borderlands 3:n omalta kupongilta. Josta muuten Outer Worlds ei toiminut, kiitos prkle Gigantti. Koetin kyllä aktivoida kuponkia ennen prosessorin asennusta 2700X+Vega56-yhdistelmällä, mutta kyllä se Gigantin syytä on.

Tuosta Nvidian pelistä en tiedä, mutta kyllä se jälleenmyyntiarvoa nostaa, jos pelit ei vaadi aktivointiin itse tuotetta. Näin omasta mielestä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 257
Viestejä
4 212 752
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom