Mitä Gigantista 100€ lahjakortilla?

Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Sain joululahjaksi otsikossa mainitun lahjakortin Giganttiin, mutta nyt aloin pähkäilemään mitä sillä hommaisi. Koneeseen ajattelin tuon käyttää, mutta muitakin ehdotuksia kuuntelen mielelläni.

Olen valmis laittamaan tuon satasen päälle vähän omaa rahaa vähän lisää (n. 50€ max). Nykyiset setit näkyy tuossa sivussa.

Eli mitä Techiläiset Gigantista tuolla rahalla hommaisivat?
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
1tb lisä-SSD:tä olen vähän miettinyt kun tuo nykyinen 1tb tuli 2tb HDD:n tilalle.

Oisko tollanen Kingstonin A2000 NVMe hyvä ostos siihen tarpeeseen?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
172
Ainakaan lisäkellojen toivossa en rahojani jäähyyn laittaisi, saattaa vaikutus peleissä olla jopa 1fps.
Mutta silti saattaisin sijoittaa lahjakortin AIO jäähyyn ja ledituulettimiin niin saisi vähän kivemman näköisen ja hiljaisemman setupin. Ostoslistalle esim. Corsair Hydro H100i Platinum tai NZXT Kraken X62, jos haluaa pysytellä saman valmistajan tuotteissa.
Myös erillistä äänikorttia olisin ehdottanut, mutta sitä ei gigantin valikoimista näytä löytyvän.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Ainakaan lisäkellojen toivossa en rahojani jäähyyn laittaisi, saattaa vaikutus peleissä olla jopa 1fps.
Mutta silti saattaisin sijoittaa lahjakortin AIO jäähyyn ja ledituulettimiin niin saisi vähän kivemman näköisen ja hiljaisemman setupin. Ostoslistalle esim. Corsair Hydro H100i Platinum tai NZXT Kraken X62, jos haluaa pysytellä saman valmistajan tuotteissa.
Myös erillistä äänikorttia olisin ehdottanut, mutta sitä ei gigantin valikoimista näytä löytyvän.
AIO on ollut mielessä, ja x62 olisi kyllä ledien puolesta tyylikäs valinta. Olen tosin ymmärtänyt että Arcticin Liquid Freezer II olisi huomattavasti parempi jäähy ja vielä reilusti halvempikin joten se lienee AIO vaihtoehto. Mikäli siis sekään mahtuu koppaan, tekee nimittäin tiukkaa tuon Trion kanssa :vihellys:
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
14
Onko millanen headset käytössä? Ite laittaisin rahat siihen, jos ei se puoli ole jo kunnossa. Esim SteelSeriesin Arctis Pro:t hyvässä tarjouksessa.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Onko millanen headset käytössä? Ite laittaisin rahat siihen, jos ei se puoli ole jo kunnossa. Esim SteelSeriesin Arctis Pro:t hyvässä tarjouksessa.
Käytössä on Sony Playstation wireless headset 2.0 johon olen kyllä tyytyväinen. Toimii moitteetta myös koneella, löytyy virtual 7.1 surround ja taustamelua suodattava mikki. Eli sen vaihtamiseen ei ole tarvetta

Kiitos kuitenkin ehdotuksesta :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Kuinka pitkään lahjakortti on voimassa? Jos vaan lykkäät käyttöä toistaiseksi.

Vaikka seuraavaan puhelimen päivitykseen tjsp.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Kuinka pitkään lahjakortti on voimassa? Jos vaan lykkäät käyttöä toistaiseksi.

Vaikka seuraavaan puhelimen päivitykseen tjsp.
Olisikohan se vuoden voimassa, täytyy tarkistaa. Tuo on kyllä hyvä ehdotus, pitää katsoa miten hinnat kehittyvät.
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Jos et keksi mitään niin kauppapaikalla joku varmaan maksaisi 80€ lahjakortista
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
98
Mä voin tuon lunastaa tuohon kahdeksaankymppiin, jos tuntuu järkevältä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
120
Muutama ehdotus mitä tuli mieleen :geek:

Näyttöteline, kaapeleita, Power bank, kahvinkeitin tai jokin muu keittiön pienkone, partakone, peliohjain (esim Xbox ohjain)

Tai sitten annat lahjakortin vaikka synttärilahjana eteenpäin/ostat lahjan jollekin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 350
Viestejä
4 158 026
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom