Ihmiset haluaa selviytyä, eikä kuolla. Mun ajatusmaailmassa ei oo vikaa.Yleensä urhoollisuutta ylivoimaisen vihollisen edessä pidetään sankaruutena. Sinun mielestäsi se on typeryyttä. Kertoo aika paljon ajatusmaailmastasi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Ihmiset haluaa selviytyä, eikä kuolla. Mun ajatusmaailmassa ei oo vikaa.Yleensä urhoollisuutta ylivoimaisen vihollisen edessä pidetään sankaruutena. Sinun mielestäsi se on typeryyttä. Kertoo aika paljon ajatusmaailmastasi.
Ihmiset haluaa selviytyä, eikä kuolla. Mun ajatusmaailmassa ei oo vikaa.
Kaikille ihmisille se selviytyminen ei ole mikään itsetarkoitus vaan on tärkeämpiäkin asioita.Ihmiset haluaa selviytyä, eikä kuolla. Mun ajatusmaailmassa ei oo vikaa.
Se, että, Navalnyi palasi takaisin Venäjälle kertoo että hän on oikeasti isänmaallinen eikä pelkää.
Se, että olisiko sinulla tai suurimmalla osalla ihmisistä kanttia vastaavaan, ei ole mikään peruste sille, että teko oli mielestäsi typerä.
Ei minullakaan olisi missään tapauksessa ollut kanttia samaan kuin Navalayilla. Voin myöntää tämän, eikä minun tarvise haukkua niitä typeriksi, joilla on enemmän rohkeutta kuin minulla.
Tekisit itsellesi palveluksen jos pohtisit asiaa hetken pidemmälle. Järki ohjaa meitä ihmisiä ratkaisuissamme paljon vähemmän kuin pelko. Rohkeutta taas ei voi olla olemassa ilman pelkoa.
Niin mutta jos Norjan vankiloissakin ollaan jo näin edistyneitä. Niin miksi haluta sinne?Kaikille ihmisille se selviytyminen ei ole mikään itsetarkoitus vaan on tärkeämpiäkin asioita.
Jotain sun hoksottimissa taitaa olla vähän vinksallaan, josset tällaista konseptia ymmärrä.
Samalla logiikalla et myöskään varmaan ymmärrä sitä, miksi kukaan ryhtyisi vaikkapa poliisiksi tai presidentin henkivartijaksi. Siinähän saattaa vaikka kuolla!
Se on päissään.Jotain sun hoksottimissa taitaa olla vähän vinksallaan, josset tällaista konseptia ymmärrä.
Minäkään en koskaan tule menemään nykyisen itärajan pahemmalle puolelle.En koskaan menis takas Venäjälle. Todella typerä veto.
Itse olen tehnyt periaatepäätöksen jo vuosia tai vuosikymmeniä sitten, että Venäjälle en mene niin kauan kuin Putin on vallassa. Katsotaan sitten sen jälkeen tilannetta uudelleen.Minäkään en koskaan tule menemään nykyisen itärajan pahemmalle puolelle.
Paitsi ehkä tilantessa, jossa Suomen ja Kiinan välillä syntyy pahemmanpuoleisia rajakahakoita...
Venäjällä syömälakossa olevan oppositiopoliitikko Aleksei Navalnyin kunto on heikentynyt nopeasti, häntä hoitavat lääkärit varoittivat lauantaina AFP:n mukaan.
Lääkäreiden mukaan Navalnyin sydän on vaarassa pettää.
Navalnyin henkilökohtainen lääkäri Anastasia Vasiljeva ja kolme muuta lääkäriä vaativat vankilaviranomaisilta välitöntä pääsyä Navalnyin luo.
Kova on äijällä kiire kuolemaan. Nälkälakko ja pakko päästä venäjälle vankilaan, no nehän on vain pieniä valintoja mutta kalliiksi käy protestointi.Lääkärit: Navalnyi tarvitsee tehohoitoa – ”Hän voi kuolla hetkellä millä hyvänsä”
Lääkärit vaativat pääsyä Navalnyin luo.www.is.fi
Olisi ehkä sittenkin kannattanut jäädä ulkomaille tekemään videoita, mutta toisaalta, onhan hän ihan yksinään pystynyt tutisuttamaan Putinin puntteja aika hyvin palattuaan Venäjälle, ja yhä lisää tutisee jos vaikka henki lähtee vankilassa...Kova on äijällä kiire kuolemaan. Nälkälakko ja pakko päästä venäjälle vankilaan, no nehän on vain pieniä valintoja mutta kalliiksi käy protestointi.
Ne varmaan keskittää voimavaransa vähän suotuisimmille alustoille... Tämä yleisö täällä ei ehkä ole ihan parasta kohderyhmää heidän propagandalleen.Venäjä | Lääkärit varoittavat, että Aleksei Navalnyi voi ”kuolla minä hetkenä hyvänsä”
Aleksei Navalnyin pelätään kuolevan sydämen rytmihäiriöön. Venäläissyyttäjät pyysivät aiemmin tuomioistuinta määrittelemään oppositiopoliitikkoon yhdistetyt ryhmät äärijärjestöiksi.www.hs.fi
Aika vähän on muuten enää trolleja kertomassa pro-putin juttuja kommenteissa, onkohan palkanmaksussa ongelmia?
Eipä ole tullut huomattua ja ne kyllä haistaa kilometrien päähän. En tosin ole seurannut näitä ketjuja vuosikausiin.Venäjä | Lääkärit varoittavat, että Aleksei Navalnyi voi ”kuolla minä hetkenä hyvänsä”
Aleksei Navalnyin pelätään kuolevan sydämen rytmihäiriöön. Venäläissyyttäjät pyysivät aiemmin tuomioistuinta määrittelemään oppositiopoliitikkoon yhdistetyt ryhmät äärijärjestöiksi.www.hs.fi
Aika vähän on muuten enää trolleja kertomassa pro-putin juttuja kommenteissa, onkohan palkanmaksussa ongelmia?
Löytynee metsästä itsemurhan tehneenä (puukottanut itseään kuusi kertaa selkään)...Taas yksi Navalnyitä hoitanut lääkäri on kokenut kummia. Montako on vielä jäljellä?
Navalnyin hoidosta vastannut venäläislääkäri katosi metsästysmatkalla perjantaina – mönkijä löydettiin soisesta maastosta
Aleksandr Murahovski on ollut kateissa perjantaista lähtien Omskin lähialueen metsissä. Juuri hän oli keskeisessä roolissa, kun Venäjä kiisti Aleksei Navalnyin myrkytyksen viime elokuussa.www.is.fi
Mikä kenellekin menee läpi ja milloin sillä on merkitystä. Lännessä tiedetään, että Venäjällä esivalta murhaa toisinajattelijoita. Venäjälläkin toki verrattain laajalti tiedetään, mutta ehkei siitä niin uskalleta puhua. Sikäli kun toisinajattelija nauttii suosiota, on aina parempi, että hän kuolee vaikka sitten hyvin epäilyttävissä olosuhteissa kuin että hänet ihan rehellisesti teloitetaan. Tarpeeksi tunnettu ja fiksu toisinajattelija ei voi itsemurhautua tai tapaturmoitua ei-epäilyttävissä oloissa Putlerinkaan toimesta.Terve mies pannaan venäläiseen vankilaan, ja muutaman kuukauden kuluttua kuolee sairauksiin.
Joo, ihan ei mene heittämällä läpi tuollainen murha, vaikka olisikin epäsuora murha. Murha se on silti.
Jos Suomessa olisi joku terveyskeskus samassa kunnossa kuin Venäjän sairaalat keskimäärin ovat, niin päitä tippuisi aika rankasti, enkä tarkoita potilaita...Onhan se venäläiseen vankilaan sulkeminen joka tapauksessa vähintään murhan yritys. Jo keskivertoon venäläiseen terveyskeskukseen hoitoon joutuminen on jotain, mikä saattaisi sivistyneessä maailmassa täyttää rikoksen tunnusmerkit. Minäkään en mielelläni edes syö venäläistä ruokaa.
Tippuhan siellä sairaaloiden henkilökuntaa ikkunoistakin. Enkä tarkoita siivoojia tai muuta kunnossapitohenkilökuntaa. Ilmeisesti budjetit ovat niin niukkoja, että lääkärit joutuvat yrittämään ikkunoiden pesua, eikä siitä tietenkään mitään tule.Jos Suomessa olisi joku terveyskeskus samassa kunnossa kuin Venäjän sairaalat keskimäärin ovat, niin päitä tippuisi aika rankasti, enkä tarkoita potilaita...
Syyte on nostettu Venäjän rikoslain 239. pykälän nojalla. Se kieltää ”kansalaisten oikeuksia ja identiteettiä loukkaavien” järjestöjen perustamisen.
Syyte koskee Navalnyin korruptionvastaista FBK-järjestöä. Venäjän viranomaiset ovat luokitelleet lukuisista korkean profiilin korruptiopaljastuksista tunnetuksi tulleen järjestön ”vieraan vallan agentiksi”.