- Liittynyt
- 31.03.2019
- Viestejä
- 55
Mimmosia kokemuksia porukalla on kyseisestä puljusta ja onko kannattava tilata noin 800€ edestä rautaa koneeseen vai suuntaanko suoraan jimms:in sivuille ja maksan hieman exrtaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen ajatellut laittaa koko kaupan banniin omalta osaltani koska eivät korvanneet tilaamani RTX 3070 korttia LHR mallilla. Lisää löytyyToiminta on hyvin epäilyttävää.
Tuotesivuilla on mahdollisuus pyytää sähköposti-ilmoitus tuotteen saapuessa myyntiin.
Pyysin tuotteesta ilmoituksen. Ilmoitus saapui 30.9.2021. Sen mukaan tuotteen myynti alkaa klo 15.00
Kun siirryin tuotesivulle tuohon aikaan, niin tuotetta ei ollutkaan myynnissä ilmoitettuna ajankohtana.
Tiedusteluun vastattiin näin:
"Pahoittelut pitkästä vastausajasta, meillä on kova ruuhka asiakaspalvelussa.
Valitettavasti olemme lähettäneet virheellisesti viestiä tuotteen avautumisesta myyntiä varten. Näillä on korvattu sisällä olevia tilauksia.Tuote ei ole avautunut myyntiä varten."
Selitys tuskin piti paikkaansa, sillä olin tarkistanut jonossa olevien tuotteiden listasta että kyseisellä tuotteella ei ole jonossa tilauksia.
Tein toisesta tuotteesta samanlaisen pyynnön. Kun tuote tuli myyntiin 2.9.2021 sain siirrettyä sen ostoskoriin. Yllätys tuli siinä että PayPal kieltäytyi (useita maksuyrityksiä) ehdottomasti siirtämästä rahaa ProShopille luottevuusongelman takia. Minulla oli rahaa PayPal-tilillä (ei siis luottokorttimaksu), joten ongelma ei ollut minun puolellani.
Seuraavaksi yritin ostaa tuotetta 3.8.2021. Klo 15.00 tuote tuli myyntiin. Sai siirrettyä sen ostoskoriin. Kun painoin maksu-nappia maksaakseni sen verkkopankkimaksulla, ensin ei tapahtunut mitään.Seuraavan klikkauksen jälkeen ostoskorissa olevan tuotteen perään ilmestyi teksti: "Tuotetta ei ole enää saatavissa".
Hämmentyneenä siirryin tuotelistaukseen. Tuotelistauksessa tuote oli saatavilla klo 15.04 (Tuotteella aktiivinen ostonappi).
Sain uudelleen tuotteen siirrettyä ostoskoriin. Maksuyrityksessä sama toistui. Ensin tuote oli asiallisesti ostoskorissa, mutta kun painoi maksunappia niin jälleen ilmestyi teksti: "Tuotetta ei saatavilla"
Palasin taas tuotelistaukseen. Tuote oli saataville klo 15.06.
Tuotesivulla tuote oli myös saatavilla.
Sama toistui vieä kerran. Tuotteen sai siirrettyä ostoskoriin, mutta maksaminen ei onnistunut.
Klo 15.08 tuotetta ei enää ollut tuotelistauksessa saatavilla (Osta-nappi oli poistunut)
Tässä on nyt 3 eri tuotteen kohdalla kauppa estynyt usealla eri tavalla ja useasta eri syystä.
Huolestuttavinta on kuitenkin se että PayPal ei suostunut siirtämään rahoja ProShopille. Paypalin mukaan heidän järjestelmänsä riskianalyysi estää sen. Heidän mukaansa heidän tehtävänsä on estää asiakkaiden varojen päätyminen epäluotettaville tahoille.
Käsitykseni mukaan PayPalin kokoinen maksujenvälitysritys ei kovin heppoisista syistä jätä maksuja suorittamatta.