Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta mitä eroa sillä on jos jätän ketjun huomioimatta=ignore vai että valitsen älä seuraa?Jos termit ovat englanniksi tutumpia, niin "jätä huomioimatta" on "ignore". Toiminta kuvattiinkin jo yllä.
Jos ketju on ignoressa et näe ketjua.Mutta mitä eroa sillä on jos jätän ketjun huomioimatta=ignore vai että valitsen älä seuraa?
Ignore liittyy pelkästään ketjun näkyvyyteen.Mutta mitä eroa sillä on jos jätän ketjun huomioimatta=ignore vai että valitsen älä seuraa?
Ja sulla ei ole näytönohjaimet alueelta viestiketjua jonka olet jättänyt huomioimatta?Lainaan ketjua... Apua, mitä mulla on tapahtunu Näytönohjaimet alueella??
Harmaana ja lukee että viestiketju jätetty huomiotta...
Kuitenkin kun avaan ketjun niin siellä on vain lisää nappeja millä voi jättää huomiotta ja seuraamatta
Lainaan ketjua... Apua, mitä mulla on tapahtunu Näytönohjaimet alueella??
Harmaana ja lukee että viestiketju jätetty huomiotta...
Kuitenkin kun avaan ketjun niin siellä on vain lisää nappeja millä voi jättää huomiotta ja seuraamatta
Ja sulla ei ole näytönohjaimet alueelta viestiketjua jonka olet jättänyt huomioimatta?
No hemmetti en älynnyt, ajattelin että olen onnistunut tilttaamaan koko osion.Tuo tarkoittaa, että ko. alueella joku yksittäinen ketju on sinulla ignoressa (todennäköisesti siksi, että olet laittanut sen aloittajan ignoreen). Se näkyy tuossa noin, kun siinä yhdessä ketjussa on alueen viimeisin postaus.
Tuo tarkoittaa, että ko. alueella joku yksittäinen ketju on sinulla ignoressa (todennäköisesti siksi, että olet laittanut sen aloittajan ignoreen). Se näkyy tuossa noin, kun siinä yhdessä ketjussa on alueen viimeisin postaus.