Mistä tota profiilin tekstiä voi muokata?

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Toi avatarissa nimen alla oleva teksti. Pari tuntia etsinyt mutta ei mistään löydä keinoa muokata sitä? :beye: Hitto kun tulee ihan hulluksi kun ei löydy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Hmm mulla ei näy ollenkaan sitä kohtaa että voisi edes kokeilla kirjoittaa siihen.
Mä menin ihan tuon linkin kautta. Mulla kun ei koskaan ole ollutkaan mitään tekstiä siinä, niin voisko olla että jonkun bugin takia sulla toi nykyinen tekstikään ei näy, kun ei ole jäsenyyttä voimassa:confused:
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Hyvin näkyy premiumnauhalla :cigar2:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Mä menin ihan tuon linkin kautta. Mulla kun ei koskaan ole ollutkaan mitään tekstiä siinä, niin voisko olla että jonkun bugin takia sulla toi nykyinen tekstikään ei näy, kun ei ole jäsenyyttä voimassa:confused:
Mutta näkyy mulle toi mun teksti.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Mutta näkyy mulle toi mun teksti.
Titteli on maksullisen jäsenyyden ominaisuus eli se varmaan tulee esiin, kun jäsenyyden ostaa. Veikkaan, että jäsenyyden päättyessä aiemmin luotu titteli jää nykyviin mutta sitä ei pysty enää muokkamaan ellei uusi jäsenyyttä. Tai sitten ottaa ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan sen.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Titteli on maksullisen jäsenyyden ominaisuus eli se varmaan tulee esiin, kun jäsenyyden ostaa. Veikkaan, että jäsenyyden päättyessä aiemmin luotu titteli jää nykyviin mutta sitä ei pysty enää muokkamaan ellei uusi jäsenyyttä. Tai sitten ottaa ylläpitoon yhteyttä ja pyytää poistamaan sen.
Näin voi tehdä jos haluaa tittelin pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom