Mistä Tampereelta DIY nippeleitä kuulokkeiden modaukseen yms.?

Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
31
Alkanut ärsyttämään tuo DT 990 PRO:n kilon painoinen kierrekaapeli. Jotain tällaista ainakin olisi hakusessa. Kuulokevahvistimeenkin voisin vaihtaa vastaavan mokkulan ja dacin taakse uuden rca naaraan kun on kosketushärö. Saksastahan nuita saisi, mutta ne tulevat 5 tai 10 kappaleen setissä.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
31
Kiitos! Itse viikon keskustaa kierrelleenä ja nyt kaksi päivää eri hakusanoja kokeileena en olisi varmaankaan itse löytänyt. Eli siis (ainoa?) oikea vastaus omaan kysymykseeni, perustuen Ebax:n google-linkkiin, mitä suurimmalla todennäköisyydellä on Elektori, ei kylläkään aivan keskustan tuntumassa, eli 8+km Kangasalan suuntaan. Muita vastaavia tuloksia google ei näytä antavan.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
47
Itse takavuosina tilailin elektroniikka komponentit vaasan elektroniikkakeskukselta(vekoy) mutta ilmeisesti mennyt nurin/vaihtanut nimeä. Bebekiltä esim saa jos netistä haluaa tilata mutta muistaakseni siellä oli ongelmana korkeat postit jos tarvii vaan pari nippeliä niin itse tuli yleensä haettua pienet määrät elektrolinnalta kun oli lähellä vaikka älyttömän kallis olikin/on.

Tuo elektori näyttää about ainoalta vaihtoehdolta minkä itsekin löysin tampereelta nyt kun oli lisää aikaa googletella. Ei verkkokauppaa mutta kuvien perusteella valmiita audio piuhoja ja kaapelia että saattaa olla jotain liittimiäkin mutta itse saattaisin soittaa ensin...

Verkkokauppoja löysin googlaamalla runko 3,5mm tai paneeli 3,5mm. Myös jakki 3,5mm voi googlailla.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 473
Viestejä
4 238 199
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
Erkki Liikainen

Hinta.fi

Ylös Bottom