Mistä tämä lelu halvimmalla?

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
924
Näin joulun alla tuikutärkeä topikki hintatietoiselle. Poistakaa koko ketju jos ei tarvetta.

Itse etsin pojalle Hot Wheels Ultimate Garagea. Monesta paikkaa löytyy, mutta mistä halvimmalla (EU:sta)? Tais löytyä briteistä vähän reilu 100e:n hintaan (en muista oliko posteineen). Kuka löytää halvimmalla ja toimittaa Suomeen? Ja pitäis saada vielä pukinkonttiinkin...

 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
613
Näin joulun alla tuikutärkeä topikki hintatietoiselle. Poistakaa koko ketju jos ei tarvetta.

Itse etsin pojalle Hot Wheels Ultimate Garagea. Monesta paikkaa löytyy, mutta mistä halvimmalla (EU:sta)? Tais löytyä briteistä vähän reilu 100e:n hintaan (en muista oliko posteineen). Kuka löytää halvimmalla ja toimittaa Suomeen? Ja pitäis saada vielä pukinkonttiinkin...

Hinnakas setti, jos satasella löydät toimitettuna niin tilaa ihmeessä. Mitä itse katsoin niin jokapuolella Suomen maata maksaa 200+ euroa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
924
Toys 'r' us Suomessa oli 129e. Saksasta löytyy 109e -20%, mutta myyvät ei oota. Eikä varmaan toimitakaan Suomeen. Itävallassa interspar tai joku vastaava oli jotain 79e, mutta ei toimita sekään Suomeen. Etsinnät siis vielä hieman jatkuu. Osaako joku muuten sanoa saako Toys 'r' us:n työntekijät jotain alennusta omista ostoistaan?
Oliko lelut meiänkin lapsuudessa noin kalliita?
Ei mun lapsuudessa ollut edes tuollaisia leluja. Isointa hifiä oli silloin radio-ohjattavat autot, lentokonee, veneet yms. ja kyllä ne varmaan tonnin luokkaa oli. En muistanut joulupukilta kysyä :)
 

David ":DA" Imodium

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 148
Toys 'r' us Suomessa oli 129e. Saksasta löytyy 109e -20%, mutta myyvät ei oota. Eikä varmaan toimitakaan Suomeen. Itävallassa interspar tai joku vastaava oli jotain 79e, mutta ei toimita sekään Suomeen. Etsinnät siis vielä hieman jatkuu. Osaako joku muuten sanoa saako Toys 'r' us:n työntekijät jotain alennusta omista ostoistaan?
Ei mun lapsuudessa ollut edes tuollaisia leluja. Isointa hifiä oli silloin radio-ohjattavat autot, lentokonee, veneet yms. ja kyllä ne varmaan tonnin luokkaa oli. En muistanut joulupukilta kysyä :)
Saksan eBaysta näyttäis löytyvän myös:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from...TRS0&_nkw=hot+wheels+ultimate+garage&_sacat=0
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 070
Oliko lelut meiänkin lapsuudessa noin kalliita?
No kyllä silloin 80-luvun lopulla joku legolinna saatto helpostikkin maksaa sen 4-600mk. Ja semmoset hienot legoautot saatto maksaa 8-900mk. Muistan, koska olin kateellinen kaverille joka sai joka joulu noita ja mä sain vaan halvempia leekoja.
He-Man sun muut figuurit oli muistaakseni jotain 50-100mk luokkaa.
Pleikkapelit 4-600mk. Resident Evil 2 makso 599mk Anttilassa :D
Ja 8bit Nintendon pelit makso kanssa 3-500mk.
Ei ihan joka nimipäivänä pelejä saanu..
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
613
Hmm... Jotenkin tuntuu noi halvimmat britti-kohteet arveluttavilta. Ei ihan hirveästi palautteita. Ei kyllä yhtään negatiivistakaan. Huh, paha rasti. Ei sieltä ebaysta mitään oho-tarjousta kuitenkaan herunu.
Jos halvin noista lähetettynä on 109,22 ja vähän epäilyttää, niin itse suuntaisin TRU:n suuntaan. Tai odottaisin jotain alennuspäivää, joita noilla on noin kerran viikossa ja silloin saa usein 20-25% alennusta (jos kategoria osuu kohdalle..).
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
924
Jos halvin noista lähetettynä on 109,22 ja vähän epäilyttää, niin itse suuntaisin TRU:n suuntaan. Tai odottaisin jotain alennuspäivää, joita noilla on noin kerran viikossa ja silloin saa usein 20-25% alennusta (jos kategoria osuu kohdalle..).
Näin se on varmaankin tehtävä. TRU:lla on ihan ok kamppis, ilmainen postikulu ja 1,50e paketointi. On ilmeisen iso pakkaus, jonka kääriminen kotona aiheuttaa ranteetauki-fiiliksen jo aloitusvaiheessa. Tosin nytpä ei näytä olevan veppisivuilta tilattavissa :(
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 267
Viestejä
4 231 356
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom