Mistä jatkossa ostaa 320kbps MP3 kun Google Music kuopataan?

Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Mistähän jatkossa sais ostettua 320kpbs MP3 nyt kun kerta Google Music kuopataan? Mieluiten kappalekohtainen ostomahdollisuus eikä pelkästään kokonaisia albumeita. Suomalaisia tulee ostettua sekä EDM gendren musiikkia myös joitain muita ulkomaalaisia. Google play:ssä ollut aika täydellisesti omat tarpeet kattava valikoima niin sinällään tuo kuoppausuutinen oli aika kova isku.

Onko ideoita?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Jos artisti vaan löytyy Bandcampista, niin sieltä. Ainoa paikka josta olen itse ostanut digitaalista musiikkia, ja pidän firman yleisestä asenteesta tehdä asioita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Hyvä kysymys. Bandcamp toki on ehdoton jos ko. artisti sieltä löytyy, mutta eipä siellä ole kuin omakustanneartisteilta ja pieniltä levy-yhtiöiltä musiikkia saatavilla pääsääntöisesti.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Hyvä kysymys. Bandcamp toki on ehdoton jos ko. artisti sieltä löytyy, mutta eipä siellä ole kuin omakustanneartisteilta ja pieniltä levy-yhtiöiltä musiikkia saatavilla pääsääntöisesti.
Tämän perusteella ei ole se mitä haen... Samat mitkä mm. spotifystä löytyy olisi hyvä. Google play oli hyvä kauppa mistä löytyi käytännössä kaikki mitä haki joten sen kuoppaaminen on iso isku kun itse tarvitsen musiikit myös mp3 muodossa streamauksen lisäksi.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Tuli kokeiltua esim. viikatteen yhdellä kappaleella Amazonin kauppaa niin ei löydy sieltä kappaleita. Täytynee ostaa äkkiä biisit mitkä on nyt hankittavien listalla google playstä vielä kun sieltä saa hankittua.

Jatkossa vastaava ostopaikka silti ois hakusessa. Mitään converttereita jotka huonontaa laatua en halua käyttää.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Nyt se sit koitti... google play kuopattu ja uutta sopivaa ei ole löytynyt tilalle. ideoita?
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Amazon music ei anna ostaa jostain syystä yhtäkään mp3 heidän kaupastaaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom