Mistä halvalla silmätippoja?

AkQ

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
273
Minulla on atooppinen iho sekä silmät, eli silmät on perkeleen kuivat. Joka aamu herääminen ilman tippoja on erittäin tuskallista ja ärsyttää silmiä todella pahasti. En käytä piilareita eikä ole tarvetta laseille

Ostin viime 2021 helmikuussa Puolalaisesta "Apteka Słoneczna" -apteekista 10x Thealoz Duo 10ml silmätippoja (ei geeli) about hintaan 5,90 € kpl, sekä postikulut, eli yhteensä n. 70€.
Tänä vuonna hinnat ko. apteekissa ovat nousseet, enkä löydä alle 10 eurolla Thealokzen silmätippoja enää. Pelkästään Puolassa nettiapteekkeja on tusinoittain, eikä mitään hintavertailua apteekkien välillä edes valtiotasolla ole ollenkaan, kuten vaikkapa tietokoneen komponenteissa.
Olen yrittänyt etsiä EU:n halvinta nettiapteekkia mutta tietoa ei tunnu löytyvän oikein mistään.

Olisiko io-techistä kellään tietoa ja/tai vinkkiä?
Missä EU:n halvin hinta Thealoz Duo 10ml silmätipoille (tai vastaavalle) eli alle 10€? Suomen 14€-18€ hinnat eivät houkuttele ketään. Ensimmäisenä monelle tulee varmaan Baltian maat sekä Tanska ja Ruotsi mieleen, mutta jos heillä on halvempia hintoja, niin se ei ainakaan nettiapteekeissa näy. Samassa hintaluokassa Suomen apteekkien kanssa. Kaikkia apteekkeja en tietenkään ole voinut koluta läpi, niitä kun on aivan järkyttävä määrä per EU-maa.

Vai onko Thealoz Duo:ta parempaa tuotetta tarjolla jossain? Ja halvemmalla?
En ole muita tippoja kokeillut saati käyttänyt, ja oon kyllä Thealoz Duohon ollu tosi tyytyväinen. Harmi vain että hinnat apteekeissa on aivan järkyttävissä sfääreissä jostain 10ml vesipullosta jossa on ripaus suolaa ja sokeria.
 

Liitteet

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
10
Itsellä ollut myös tarve käyttää silmätippoja laserleikkauksen jälkeen ja todennut myös Thealoz Duon hyväksi.

Kun hinnan vuoksi aloin koittamaan muita edullisempia vaihtoehtoja, niin saman Théa-valmistajan Hyabak on mielestäni ollut liki yhtä hyvä, mutta huomattavasti edullisempi. Bonuksena vielä tuo hyvä tiputuspullo, josta ei valu tippoja miten sattuu, kuten joissakin pullomalleissa.

Miellelläni myös kuulisin nettiapteekeista, jos joku muu niistä tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: AkQ
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 670
Minulla on atooppinen iho sekä silmät, eli silmät on perkeleen kuivat. Joka aamu herääminen ilman tippoja on erittäin tuskallista ja ärsyttää silmiä todella pahasti. En käytä piilareita eikä ole tarvetta laseille

Ostin viime 2021 helmikuussa Puolalaisesta "Apteka Słoneczna" -apteekista 10x Thealoz Duo 10ml silmätippoja (ei geeli) about hintaan 5,90 € kpl, sekä postikulut, eli yhteensä n. 70€.
Tänä vuonna hinnat ko. apteekissa ovat nousseet, enkä löydä alle 10 eurolla Thealokzen silmätippoja enää. Pelkästään Puolassa nettiapteekkeja on tusinoittain, eikä mitään hintavertailua apteekkien välillä edes valtiotasolla ole ollenkaan, kuten vaikkapa tietokoneen komponenteissa.
Olen yrittänyt etsiä EU:n halvinta nettiapteekkia mutta tietoa ei tunnu löytyvän oikein mistään.

Olisiko io-techistä kellään tietoa ja/tai vinkkiä?
Missä EU:n halvin hinta Thealoz Duo 10ml silmätipoille (tai vastaavalle) eli alle 10€? Suomen 14€-18€ hinnat eivät houkuttele ketään. Ensimmäisenä monelle tulee varmaan Baltian maat sekä Tanska ja Ruotsi mieleen, mutta jos heillä on halvempia hintoja, niin se ei ainakaan nettiapteekeissa näy. Samassa hintaluokassa Suomen apteekkien kanssa. Kaikkia apteekkeja en tietenkään ole voinut koluta läpi, niitä kun on aivan järkyttävä määrä per EU-maa.

Vai onko Thealoz Duo:ta parempaa tuotetta tarjolla jossain? Ja halvemmalla?
En ole muita tippoja kokeillut saati käyttänyt, ja oon kyllä Thealoz Duohon ollu tosi tyytyväinen. Harmi vain että hinnat apteekeissa on aivan järkyttävissä sfääreissä jostain 10ml vesipullosta jossa on ripaus suolaa ja sokeria.
Jos mikä tahansa käy, niin esim. tämä oftagel isommassa pakkauksessa ei kovin kallis ole. Jos pyydät joskus lääkäriltä vielä tuohon reseptin, niin saa kelakorvauksen verran alennusta tuosta vielä:

 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 461
Jos mikä tahansa käy, niin esim. tämä oftagel isommassa pakkauksessa ei kovin kallis ole. Jos pyydät joskus lääkäriltä vielä tuohon reseptin, niin saa kelakorvauksen verran alennusta tuosta vielä:

Kauanko teillä yleensä kestää tällainen n. 10g/10ml pullo?
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 461
jonkinlainen apteekkien hintavertailu @AkQ Ceneo - porównanie cen, sklepy, perfumy, agd, rtv, komputery


4e/pullo tuo hyabak täällä. Tässä haussa kaikki silmätipat:
 
  • Tykkää
Reactions: AkQ
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
124
Onko noilla tehokkuuden kanssa eroa, että onko itsehoitolääke vai ihan perustippa? Mulla oli silmäoperaatio ja pitäisi käyttää kosteuttavia tippoja. Olen testannut oculacia ja artelacia. Artelac oli kestopullossa ja sisälsi säilöntäainetta, joka tuntui ärsyttävän silmää. Noissa ei lääke -silmätipoissa ei ole monesti säilöntäaineita, joten sellainen voisi olla hyvä vaihtoehto
 

braide

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
571
Vai onko Thealoz Duo:ta parempaa tuotetta tarjolla jossain? Ja halvemmalla?
En ole muita tippoja kokeillut saati käyttänyt, ja oon kyllä Thealoz Duohon ollu tosi tyytyväinen. Harmi vain että hinnat apteekeissa on aivan järkyttävissä sfääreissä jostain 10ml vesipullosta jossa on ripaus suolaa ja sokeria.
Jos mikä tahansa käy, niin esim. tämä oftagel isommassa pakkauksessa ei kovin kallis ole. Jos pyydät joskus lääkäriltä vielä tuohon reseptin, niin saa kelakorvauksen verran alennusta tuosta vielä:

Artelac ja Oftagel ovat aika perus kamaa, ei mitenkään hyviä. Geelimäiset ovat siitä huonoja että se geelimäisyys tarttuu sitten ripsiin ja se jälkee silmänympärykset myös näyttää siltä. Lisäks geelimäisten "tippojen" laitto ei ole yhtä helppoa kuin tavallisten tippojen.
Tuo Thealoz on hyvä tippa, kuten myös kotimainen Piiloset BioDrop MD Plus. Piiloset BioDrop MD® Plus - Piiloset

Multa löytyy tota viimeksi mainittua (myyntiin) 3ploa 32€. 1plo 16€. Kuitilla. Pullokoko 10ml. Yhdestä pullosta saa n. 220-240 tippaa.

Pulloja saa ostaa niin paljon ku tililtä löytyy rahaa, koska saan (maksan niistä kylläkin) noita valmistajalta niin paljon kuin tarvitsen.
Toimituskulut päälle jos postittaa tarvii. Kirjeellä taitaa mennä että oisko 3€ sopiva toimituskulu.
Pistä yv:tä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 253
Viestejä
4 242 964
Jäsenet
71 326
Uusin jäsen
attemoooh

Hinta.fi

Ylös Bottom