bahis
Tukijäsen
- Liittynyt
- 06.03.2019
- Viestejä
- 4 135
Itsellä OnePlus 11 ja olin suunnitellut päivitystä tuohon OnePlus 15, mutta kamera ei raudaltaan juuri parempi ole kuin tässä vanhuksessa. Muutenhan se on todella hyvä puhelin varsinkin 16GB/512GB malli siihen 699€ hintaan.Oneplus 15 nyt tarjouksessa telialla. Nykyinen puhelin oneplus 12, jossa ei varsinaisesti ole vikaa. Nykyinen kuitenkin julkaisusta ostettu eli ikää alkaa jo 2,5 vuotta olemaan. Akku hieman osoittaa väsymisen merkkejä, ei mitään graavia kuitenkaan. Olen tykästynyt oneplus käyttikseen ja hyvään akkuun ja lataukseen. Olisiko "elinkaaripäivitys" näin perusteltu vai kannattaako vain tarvittaessa uusia akku ja odotella vielä pari että oikea hyppäyksiä tekniikassa tapahtuu? Hintapistekin olisi miellyttävä nyt, muistipula ei varmastikaan tule halventamaan puhelimia tulevaisuudessa.
Tykkään käyttiksestä tässä ja ttselle kamera tärkein ominaisuus akun/latausnopeuden lisäksi joten jäi ostamatta ja hankintaan menee todennäköisesti samalla käyttiksellä oleva Oppo Find X9 Ultra (ellei sitten tule jotain todella hyvää tarjousta Oppo Find X9 Pro mallista).