Onko tua 3-ree-tulostin? (en ole Pohjanmaalta, mutta yritin, sopii korjata)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tua 3-ree-tulostin? (en ole Pohjanmaalta, mutta yritin, sopii korjata)
Juu.Onko tua 3-ree-tulostin? (en ole Pohjanmaalta, mutta yritin, sopii korjata)
Ainahan se on tehokasta ja kehuttavaa , kun omalla kohdalla sattuu toimimaan.Faija kotiutu tänää sairaalasta.
Perjantaina illalla päivystykseen kun kupit ja kipot ei pysyneet kädessä, kolaroi auton hallissa (pikku naarmu, mutta faija aina ollu varovainen ajaja). Kirjoitustestin failas kun käsi ei toiminu eikä osannu laittaa paitaa päälle. Eli siis päivystykseen jossa otettiin kuvat ja todettiin aivokalvon ja kallon välissä verenvuotoa. Ei siis mitään aivo infarktia, mutta vakava ja semikiireellinen kyllä.
Eli perjantainan otettiin sisään, lauantain ja sunnuntain välisenä yönä porattiin pari reikää nuppiin ja seurattiin ja tänään pääsi kotiin ja tuntuu kaikki olevan taas ihan hyvin. Toivotaan että niin myös pysyy
Kyllä se suomalainen terveydenhoito kuitenkin on kaikista haukuista huolimatta hyvin tehokasta ja hyvää.
Hyvä hoito ja hyvä/onnistunut/tyydyttävä lopputulos tuottaa yleensä kehuja.Ainahan se on tehokasta ja kehuttavaa , kun omalla kohdalla sattuu toimimaan.![]()
En tiiä eikä kiinnosta. Sen verran tiiän että lukitukset voi ohittaa. Itselle riittää että softa toimii eikä ole tarvetta alkaa säätämään.Eikö tuo Bambulabs ole käyttänyt jotain open source koodia ja koittaa nyt sitten estää muita sitä käyttämästä tms. Eli täysin kusetusfirma.
Itse olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen erikoissairaanhoitoon. "Ensiavussa" en ole käynyt pitkään aikaan, viimeeksi vuosia sitten taisin viedä vaimon lomareissulla ja luovutettiin aamuyöllä olikohan kuuden tunnin jonotuksen jälkeen. Sitten kun sanottiin että lähdetään niin päästiin sivukanavaa pitkin lääkärille hetiAinahan se on tehokasta ja kehuttavaa , kun omalla kohdalla sattuu toimimaan.![]()

Nuorenpana oli helppoo. Kävelin jonon ohi koputtaa äitini vastaanoton ovea. Ja homma hoidettuAinahan se on tehokasta ja kehuttavaa , kun omalla kohdalla sattuu toimimaan.![]()
Toi tunne on tosi hyvä, kun tekee hyvän löydön ja säästää rahaa.Tuli tarve ostaa uusi puhelin. En kauheasti tykkää ostaa uusia puhelimia, kun tykkään käyttää laitteita joihin olen jo tottunut. Olen teknis-henkisesti täysi boomeri.
Katsoin läheisen kauppakeskuksen myymälästä sopivan tarjouksen ja olin lähdössä hakemaan. Juuri ennen lähtöä ajattelin vielä kerran vilkaista, että löytyisikö Torista mitään uuden vaihtoehtoa. Ja löytyihän sieltä - kymmenisen minuuttia aiemmin sinne oli ilmestynyt myyntiin juuri valitsemani puhelin, uutena, kuitin kera. Kaupat sovittiin tunnin päähän ja kävin noutamassa luurin 140 euroa halvemmalla kuin kaupasta. Sinetöidyssä pakkauksessa, kera luvatun ostokuitin. Nyt on uusi luuri käytössä ja vanha siirtyi suoraan vaimolle käyttöön vielä vanhemman luurin tilalle.
Yleensä uusien juttujen ostamisesta ei tule hyvää fiilistä, mutta nyt tuli.
Laitoin vanhaan koneeseen joka on lojunut vuosikaudet pölyä keräämässä Linuxin ja kytkin olohuoneen telkkariin. Täytyy vielä muutama emulaattori laittaa, niin voi lapsille näyttää, mitä isi pelasi lapsena.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.