Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Tänään saapui Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ roboimuri, jonka sain täysin sattumalta Verkkiksen kampanjatuotteena 319e hintaan (yleisesti myynnissä näköjään 459-499e). Ja ensivaikutelmat laitteesta todella positiiviset!
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Tänään saapui Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ roboimuri, jonka sain täysin sattumalta Verkkiksen kampanjatuotteena 319e hintaan (yleisesti myynnissä näköjään 459-499e). Ja ensivaikutelmat laitteesta todella positiiviset!
Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Materian ostamisesta tuleva hyvä olo ei yleensä kestä kauaa. Itse saan ostamatta jättämisestä hyvää oloa.
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
Kyse ei ole materiasta, vaan kotiaskareiden helpottajasta, laiska imuroimaan/moppaamaan kun olen. Minun puolestani voit ihan rauhassa vaikka tyhjässä kämpässä, jos se tarkoittaa hyvää oloa.
Itse ostin + tiistaina sain (kiitos vaan postille, meni 4pv ~40km) Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop. Aivan loistava kapine. Olisi pitänyt ostaa jo vuosia sitten.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 816
Tänään on hyvä päivä kun tuli eilen ostettua kaksi laatikkoa mämmiä ja puoli litraa kermaa. Nyt siten naatiskelin vuoden ensimmät mämmit.
Tästä se taas alkaa ja kiihtyy.......
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Vaimo kävi äänestämässä. Uunilohi ja peruna-porkkanamössö kohta valmiina.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Pienellä GLM-säädöllä saatu genelecit soimaan entistä paremmin ja kohta vaihtuu saunaan huomattavasti hifistyneempi ja parempi kiuas, voisikin mennä ottamaan vielä löylyt vanhalla kiukaalla.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 226
Löysin kaapin perältä vanhan Asus Google Nexus 7 tablettini vuodelta 2012. Jäi pois käytöstä aikoinaan kun oli muuttunut käyttökelvottoman hitaaksi ja lagiseksi.
Otin työn alle ja netin ohjeiden avulla unlockkasin bootloaderin, asensin TWRP ja ASOP 7.1.1. sekä Mini Gapps. Nyt ei tunnistaisi tablettia enää samaksi laitteeksi :thumbsup: Sujui kuin tanssi läppärillä missä Linux Mint. Aiemmin kun yritin samaa Windowsilla niin jäi tekemättä...
Saa tuosta hyvän SimHub dash -näytön ACC:n.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Tulipa saatua aivan helvetin hyvät löylyt uudella iki kiukalla. Eivät pilarikiukaiden kehut olleet paskapuheita, tuosta todellakin saa erilaisia löylyjä niin mietoja kuin kovempia jolla ainakin tämä nörtti ajetaan saunasta pois. Suosittelen kyllä kaikille saunojille pilarikiuasta, aivan toiselta planeetalta verattuna perus postilaatikkokiukaisiin. Löylyä vain riittää ja riittää ja riittää, ei puhettakaan perus piiskaniskumaisesta sivalluksesta, Voisi mennä parvekkeelle nauttimaan kahvia, se olisi kuulkaas tyypit kohta kevät!
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Tulipa saatua aivan helvetin hyvät löylyt uudella iki kiukalla. Eivät pilarikiukaiden kehut olleet paskapuheita, tuosta todellakin saa erilaisia löylyjä niin mietoja kuin kovempia jolla ainakin tämä nörtti ajetaan saunasta pois. Suosittelen kyllä kaikille saunojille pilarikiuasta, aivan toiselta planeetalta verattuna perus postilaatikkokiukaisiin. Löylyä vain riittää ja riittää ja riittää, ei puhettakaan perus piiskaniskumaisesta sivalluksesta, Voisi mennä parvekkeelle nauttimaan kahvia, se olisi kuulkaas tyypit kohta kevät!
Samanlainen kiuas tuli myös hankittua hiljattain, ja todella täysipainoiset löylyt tulee.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
32
En tiedä saako tätä tänne laittaa, mutta en pysty laittamaan tätä politiikka-alueella oleviin ketjuihin, sillä viestimääräni ei riitä siellä keskustelemiseen.

Enkä missään nimessä väheksy tätä sotaa. Olen hyvin pahoillani kaikille, jotka ovat kokeneet menetyksiä. Toivon todella, että järki voittaa ja tämä sota loppuisi mahdollisimman pian.

Haluan vain sanoa sen, että olen hyvin iloinen kuinka EU lopulta toimii yhtenäisesti. Sodan alettaessa pelkäsin, että mitään pakotteita tai apua Ukrainalle ei tule EU:lta tai muiltakaan mailta.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Samanlainen kiuas tuli myös hankittua hiljattain, ja todella täysipainoiset löylyt tulee.
Juuri näin, usein kerrostalojen huoneistojen saunoja haukutaan täysiksipaskoiksi ja saunan irvikuviksi, mutta veikkaan että monikin ongelma häviäisi vaihtamalla kiukaan suurella kivimassalla varustettuun versioon normaalista postilaatikkokiukaasta.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Tulipa käytyä iltasaunassa ja nautittua ihan perus karhun 5,3 olut. Yllättävän hyvä bulkkipanimon olueksi. Maistuu jopa hieman oluelta eikä perus ohratärkkelyslitkulta. Pakko vielä hehkuttaa iki kiuasta, on se vaan mahtava. Todella pehmeät löylyt tulee, kun heittää pilarin keskivaiheille rauhallisesti ja hieman kerrallaan vettä.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Kupissa helvetin hyvää kahvia ja politiikka ja yhteiskunta alue saatu piilotettua seuratuista viestiketjuista. Itse en tekniikkafoorumilla jaksa katsoa spämmi ja vääntöketjuja, mutta kaikillahan on toki kirjoittamisen vapaus. Olen pohtinut tätä jo aijemmin , mutta paljonkohan foorumin suosio laskisi jos yleistä keskustelua suljettaisiin kokonaan. Tässä omia aamuisia ajatuksiani.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Uusi 4g-modeemi ylitti kirkkaasti odotukset olemalla 2-3 kertaa nopeampi kuin vanha. Siitäkin huolimatta, että vanha modeemi oli kytketty talon ulkopuolisiin lisäantenneihin mutta uusi modeemi ei vielä.

Hämmästyttävää, mutta kelpaa. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Löysin kivijalasta liukuesteet kenkiin vaikka jokapaikasta mitä netistä katoin niin myydään eioota. Entiset täysin finaalissa ja olis hajonneet luultavasti viimeistään tänään. Samalla vanhalle herrasmiehelle, joka oli eilen liukastunut ja kaatunut - opastin valinnassa ja käytössä.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Pythia kuulostaa geneleceillä ja qobuzilla suorastaan taivaalliselta ja kupissa loistavaa pavuista jauhettua aamukahvia
 

a-p

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
678
Yhteishaku alkaa tänään aamulla. Pitää kokeilla, että sattuuko pääsemään AMK. Viimeksi kouluhommia on tullut tehtyä vajaa kymmenen vuotta sitten. Esimies sanoi, että kyllä kannattaa hakea opiskelemaan, siitä ei ainakaam mitään haittaa ole.

Tässä vakkariduuni on ja halutessaan on mahdollista sopia lyhyemmästä työajasta. Näin saisi mukavasti tuloja eikä kaikkea vapaata tarvitsisi kuluttaa opintojen parissa. Monimuotona kun lähtee opiskelemaan, niin saa enemmän joustoa. Ei tarvitse miettiä asuntolainan maksua tai kulkemista töihin/koululle mitä opintotuella ollessa.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 683
Suomi on maailman onnellisin maa jo viidettä kertaa peräjälkeen.

Eipä ole itsellä suuresti valittamista. Mietin näitä jotka moittii maata, että ei toki kaikille toimi sama asia, mutta epäilen suuresti olisivatko pidemmällä aikavälillä tyytyväisempiä yhteiskuntaan muualla. Joku Viro on kuin Suomi vuonna 1985 monessa asiassa.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Pitkän kaavan mukaan ruokailut ravintolassa erään hienon ihmisen seurassa ja nyt käyty iltasaunassa, voisi ottaa jonkun hyvän ipan ja lähteä iltalenkille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Löysin kivijalasta liukuesteet kenkiin vaikka jokapaikasta mitä netistä katoin niin myydään eioota. Entiset täysin finaalissa ja olis hajonneet luultavasti viimeistään tänään. Samalla vanhalle herrasmiehelle, joka oli eilen liukastunut ja kaatunut - opastin valinnassa ja käytössä.
Vastaampa nyt itselleni. Noi paskat ei kestäneet edes viikkoa. Palautetta liikeeseen josta vastattiin että tuon risat takaisin kuitin kera, ja tämä hyvitetään. Ihme ja kumma, en heittänyt kuittia roskiin vastoin tapoja.
Saas nyt nähdä mistä löydän paremmat, jos mistään. Melkoista liukastelua ollut...

Toinen hyvä hommeli että koiran kanssa uhkarohkeasti takapihalle aamulla - pihalta terassille ja samoilla sekunnilla tuli lumet alas katolta. Olisi ollut entinen koira, voi olla elämä sekunnista kiinni.

No eipä siellä enää paljoa lunta ole tulossa alas. Mutta joo turhaa riskien ottoa kerran päivässä. Jatkossa ei enää taakse ennenkun on viimeisetkin tulleet alas.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
Eilen itseasiassa tuli testattua hyvän ystävän kanssa erittäin hyvä grilliravintola, erinomaiset sapuskat oli ja seurassa ei valittamista. Tänään sitten totaalinen laiskapaskapäivä mulla eli ei tarvii mennä minnekään eikä tehdä mitään. Tuo upea ilma ulkona kruunaa kyllä kaiken.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Vastaampa nyt itselleni. Noi paskat ei kestäneet edes viikkoa. Palautetta liikeeseen josta vastattiin että tuon risat takaisin kuitin kera, ja tämä hyvitetään. Ihme ja kumma, en heittänyt kuittia roskiin vastoin tapoja.
Saas nyt nähdä mistä löydän paremmat, jos mistään. Melkoista liukastelua ollut...

Toinen hyvä hommeli että koiran kanssa uhkarohkeasti takapihalle aamulla - pihalta terassille ja samoilla sekunnilla tuli lumet alas katolta. Olisi ollut entinen koira, voi olla elämä sekunnista kiinni.

No eipä siellä enää paljoa lunta ole tulossa alas. Mutta joo turhaa riskien ottoa kerran päivässä. Jatkossa ei enää taakse ennenkun on viimeisetkin tulleet alas.
Minulla sattuu olemaan kahdet turvamaiharit ja toisiin ruuvasin tällaiset nastat:
Nyt on mukava kävellä liukkaallakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Minulla sattuu olemaan kahdet turvamaiharit ja toisiin ruuvasin tällaiset nastat:
Nyt on mukava kävellä liukkaallakin.
Tuollaisetkin käyneet mielessä. Menis näköjään tilaushommiksi vähän jokapuolella mitä nopsaan vilkaisin.
Tänään kun kävin hakemassa palautuksen, niin ei ilmeisesti enää liukuesteitä tilailla kauppoihin kun kevät on jo ovella.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Kerinny taas useeman kuukauden lusmuumaan kotosalla ja eilen aamusta kävin työllisyyskoordinaatorin juttusilla. Iltapäivällä tuli viestiä että olis haastattelu aikaa paikassa X tälle päivälle. Tuttu paikkakin vielä ja hommatkin olisi samoja kun mitä sielä aikasemminkin tein. :D Oon kuulema vahva ehdokas sinne, kun tunnen talon tavat, tunnen ison osan porukastakin ja tiiän ison kasan niistä hommista.

Nyt nokosille, niin on sitten iltapvästä skarppina haastattelussa. :)
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Liittymä vaihdettu dnalta moille. Moi juuri sopiva liittymä omaan tarpeeseeni, dataa käytän loppuenlopuksi hyvin vähän, koska puhelin on aina wlanissa olen sitten kotona tai missä milloinkin. Satunnaiseen datakäyttöön tuo 9gb riittää paremmin kuin hyvin ja huomattavasti halvempi hinta kuin dna:n määräaikaisessa sopimuksessa.
 
Viimeksi muokattu:

a-p

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
678
Nyt sentään kropassa pysyy ruoka ja juoma. Hetki sitten söin ensimmäiset ruuat melkein puoleentoista vuorokauteen. Eilen koko päivä meni aika huonona, mikään pysynyt sisällä. Ilmeisesti toissailtana syöty ruoka aiheutti ruokamyrkytyksen. :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Tänään avataan grillikausi! Ai että, pekoniparsaa, kylkisiivuja ja ribsejä (vaikkakin valmiiksi kypsiä) ja kyljyksiä ja patonkia.
Ja ens viikko vielä talvilomaa ja kun katsoo sääennustuksia niin voi olla että eräänkin kerran tässä tulee grillattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Tänään avataan grillikausi! Ai että, pekoniparsaa, kylkisiivuja ja ribsejä (vaikkakin valmiiksi kypsiä) ja kyljyksiä ja patonkia.
Ja ens viikko vielä talvilomaa ja kun katsoo sääennustuksia niin voi olla että eräänkin kerran tässä tulee grillattua.
Täällä myös talviloma heti pääsiäisen perään.
Meillä sama ohjelma grillauksineen ja sää on myös kohdillaan koko ensi viikon.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 531
Uuden kämpän parvekkeelle löydetty juuri soveltuvat nojatuolit ja pöytä, kelpaa istua saunan jälkeen fiilistelemässä ja maistelemassa jotain hyvää olutta tai kahvia. Pakko vielä hehkuttaa uutta kämppää vaikka tässä jo hetki asuttu. Juuri sellainen mesta mitä lähdin etsimään.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 318
Tuli aivan totaalinen kyllästyminen yrittäjähommiin ja päätin palata takaisin palkkatöihin. Torstaina yksi hakemus ja eilen yksi hakemus ja kummastakin tuli kutsu haastatteluun just. Toinen heti huomenna aamulla. Toinen rekrytoija soitti jo aamulla ysiltä että tuunko haistatteluun mikä kuulostaa ihan lupaavalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Sain aikaseks ostaa autonpesuvehkeet ja samppoota.

Säästyypähän jokunen kymppi vuodessa kun ei tarvii pesettää vaan voi sutasta ton romun ite pihalla eikä montaa minsaa vie.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kolmen päivän sessio valvontakameran asentamisessa tuli valmiiksi :kippis: . Olihan taas plug and play hyvine ohjeineen:dead:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
17 vuoden liitto ohi viime kesänä, vajaa vuosi ihan ittekseni, tossa viikko sitten latasin facebook datingin. Ei ole muita vastaavia koskaan ollut. Kivasti alkoi puhelin piippaamaan. Pakko laittaa jo tauolle, kun liikaa deittipyyntöä ja ei ehi millään pitämään yllä järkevää keskustelua noin monen kanssa. Kiva fiilis, että ainakin deiteille asti kelpaa näköjään vielä :giggle: Hauska sattuma muuten, että 1.deitti(sovittu jo uus tapaaminen) moikkas baarissa seuraavana päivänä, kun olin 2. deiteillä toisen mimmin kanssa. Mikä todnäk, kunkukaan ei asu ees Tampereella? :rofl: Toki istuivat selät vastakkain ja kuunteli mun deittiä siinä samalla :lol:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Pyysin juuri tunnusteni ym, poistoa Io-Tech foorumilta, tänään on hyvä päivä minulle, ja jatkossa hyvä päivä muille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kyllä teki hyvää antaa palautetta pankin paskoista jutuista, kaupan paskasta uudistuksesta, lehden surkeasta toiminnasta netissä. Nämä siis teknisiä juttuja kun asiat huononnetaan tai ei toimi kuten pitäisi, kun muilla toimii.

Kunnon valittaminen helpottaa kun on asiat ärsyttäneet jo pitkään. En toki odota että maailma mullistuu mutta tulihan sanottua.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 295
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom