Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 313
Sai tänäänkin jotain aikaseks. Tiistaina tulee valokuituäijä ja sain kytkettyä seinän ja katon sisälle vedetyn ethernet kaapelin ja se jopa toimii, mikä on melkoinen helpotus koska en ole koskaan vedellyt noita ja rempan yhteydessä täydellä pokerilla vetelin sisäkattoon jokaiseen huoneeseen ethernetin ja vaatehuoneeseen tulee kytkimet ja batchpanel on jo viritetty. Hyvä tietää että näyttäis mun viritykset ainakin tähän asti toimivan :D Nyt tarvii vielä kahteen huoneeseen kytkeä ethernetrasiat ja olen melko varma että nekin toimii. Sais vaan aikaseks tiistaihin mennessä koska sitten heihei mobiili ja kovaa ajoa valokuidulla.
Eikös tämmöiset olisi aika paljon helpompaa toteuttaa vain langattomalla sisäverkolla? Tai siis - onhan se. Tarkennan kysymystä: onko jokin erityinen syy miksi haluat toteuttaa tämän nimenomaan ethernetillä?
 
Liittynyt
21.05.2022
Viestejä
478
Eikös tämmöiset olisi aika paljon helpompaa toteuttaa vain langattomalla sisäverkolla? Tai siis - onhan se. Tarkennan kysymystä: onko jokin erityinen syy miksi haluat toteuttaa tämän nimenomaan ethernetillä?
Gigabit langattomana okt:ssa joka huoneeseen? Että myös toimii ilman millintarkkaa antennien asemointia? Useammassa kerroksessa? Tahtoo kanssa!
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 313
Gigabit langattomana okt:ssa joka huoneeseen? Että myös toimii ilman millintarkkaa antennien asemointia? Useammassa kerroksessa? Tahtoo kanssa!
No ei sillä joka kolkkaan varmasti täytttä nopeutta saakaan, mutta toisaalta ei varmaan sille ole tarvettakaan, kun voidaan kuitenkin saavuttaa tyyliin "satoja megabittejä" ilman kaapelivetoja. Just saying.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 323
Eikös tämmöiset olisi aika paljon helpompaa toteuttaa vain langattomalla sisäverkolla? Tai siis - onhan se. Tarkennan kysymystä: onko jokin erityinen syy miksi haluat toteuttaa tämän nimenomaan ethernetillä?
Tottakai mulla on wifi. Mutta lanka on aina lanka eikä jää katvealueita eikä pätki signaalit. Tärkeimpiin huoneisiin menee langat ja muualle kuten puhelimiin ja älylamppuihin jne sitten wifi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 223
Viestejä
4 403 316
Jäsenet
73 132
Uusin jäsen
Intershad0w

Hinta.fi

Ylös Bottom