Miksi lataus aiheuttaa todella pahaa lagia striimeihin?

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Elikkä 25 megan latausnopeus mulla ja jos aloitan vaikka uPlayllä lataamaan vain 5 megan nopeudella niin katsomani webcam lähetys alkaa lagaamaan todella pahasti? Miten ihmeessä tuo on mahdollista?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Huomasin myös että jos laitan kakkoskoneen lataamaan battlenetistä esim 10 megan nopeudella niin kolmoskoneelta katkeaa nettiyhteys hetken päästä. Kakkos ja kolmoskone ovat wlan yhteydellä.

Miten tälläisiä ongelmia voi olla vaikka on kallis 250 euron wlan reititin käytössä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Onko kaapelimodeemissa IP flood detection päällä?
En tiedä miten tuon kaapelimodeemin asetuksia pääsee katsomaan.

"Sillatussa tilassa modeemi ei ota mitään kantaa läpimenevään liikenteeseen joten IP Flood detectionilla ei ole merkitystä. " tolleen sanoi eräs. Sillattuna mun kaapelimodeemi on.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
En tiedä miten tuon kaapelimodeemin asetuksia pääsee katsomaan.

"Sillatussa tilassa modeemi ei ota mitään kantaa läpimenevään liikenteeseen joten IP Flood detectionilla ei ole merkitystä. " tolleen sanoi eräs. Sillattuna mun kaapelimodeemi on.
Kiinteä IP-osoite koneelle ja modeemin sisälle IP-osoitteella.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Sillattuna noi Ciscon modeemit pitäisi näkyä osoitteessa http://192.168.100.1/ Mutta ei siellä ole mitään asetuksia ellei käytä sen wlania. Kyllä tuo varmaan wlanin ongelma on, vaikka 25 megainen kaapeliyhteys vaikuttaa aika hitaalta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 765
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom