Mikki pätkii

Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
173
Nyt tarviis jeesiä mikin kanssa kun itse en näistä paljoa ymmärrä.

Ongelmana siis se että mikki pätkii esim. Ts sekä discord puheluissa niin että välillä lauseista alku sekä loppu jää kuulematta. Välillä myös yksittäiset sanat kuten "joo" ei kuulu kavereille, joka ärsyttää suunnattomasti kavereita kun eivät saa heti vastausta tiukkojen pelihetkien aikana.. Push to talkilla ei mitään ongelmia. Epäilisin siis että kyse on mikin herkkyydestä tai että se suodattaa ylimääräiset äänet.
Aiemmin käytössä oli hyperx cloud II, jotka meni vaihtoon tämän ongelman takia. Hommasin tilalle logitechin g pro x, jossa pitäisi mikki olla laadukas. Ongelmat kuitenkin jatkuneet.

Emolevynä siis asuksen 370-f. Vika on koneen asetuksissa, kunhan tietäisi että missä siellä.. ajurit olen asentanut eikä vaikutusta. Kiitos etukäteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
Etkö jo melkein itse vastannut kysymyksees. Jos push to talkilla kuuluu, niin säätele niitä ts:in ja discordin input sensitivityä.

Kannattaa myös kokeilla disabloida Echo Cancellation ja Noise Suppresion.
 
Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
173
Just aloin samaan aikaan miettiä että voisikohan ongelma olla ts/discord asetuksissa.. aiemmin se luulin johtuvan cloud II mikistä, eikä tullut ajatelleeksi että voisi johtua ts/disc asetuksissa enkä ole niitä säätänyt. Kokeilen näitä illalla, kiitos tästä vinkistä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 379
Viestejä
4 200 024
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom