Mikki + Boom Arm (+äänikortti?) striimaamiseen

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
8
En tiedä postasinko oikeean paikkaan, modet siirtäköön jos haluaa. :D

Elikkäs olen jo pitkään ajatellut ostaa jonkinlaisen pöytämikin striimaamiseen, en vain tiedä minkä. Jos joku aiheesta tietävä osaisi ehdottaa jotain hyvää mikki + mikin boom arm komboa alle 200e hintaan. Jos mikki tarvitsee erillisen äänikortin niin senkin pitäisi mahtua samaan budjettiin.
Boomarm on pakollinen koska pelaan todella lähellä näyttöä eikä mikki mahtuisi pöydälle näytön eteen, joten se pitäisi laittaa jotenkin näytön yläpuolelle "leijumaan"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 057
Tuosta: Neewer® NW-700 Professional Studio Broadcasting Recording Condenser Microphone 690005213484 | eBay




Itse menin ostamaan headset-mikin äänenlaatuun kyllästyneenä Blue Yetin kun sai halvalla Black Fridayna ja eBaysta halvin 10 dollarin boom arm, mutta tuossa nyt halvimmasta päästä valmis setti.
Toki, joku Rode PSA1 on ihan eri laite kuin esim tuo kiinateline minkä ite ostin, mutta omaan, todella säännöllisen epäsäännölliseen ja ei-ammattimaiseen striimailuun tuo 10 dollarin teline on kelvannu oikein mainiosti.

Mic Arm Stand Microphone Suspension Boom Scissor Holder For Studio Broadcast PN | eBay
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 797
Tuosta: Neewer® NW-700 Professional Studio Broadcasting Recording Condenser Microphone 690005213484 | eBay




Itse menin ostamaan headset-mikin äänenlaatuun kyllästyneenä Blue Yetin kun sai halvalla Black Fridayna ja eBaysta halvin 10 dollarin boom arm, mutta tuossa nyt halvimmasta päästä valmis setti.
Toki, joku Rode PSA1 on ihan eri laite kuin esim tuo kiinateline minkä ite ostin, mutta omaan, todella säännöllisen epäsäännölliseen ja ei-ammattimaiseen striimailuun tuo 10 dollarin teline on kelvannu oikein mainiosti.

Mic Arm Stand Microphone Suspension Boom Scissor Holder For Studio Broadcast PN | eBay
Itse tässä mietin pitäisikö panostaa Roden telineeseen vai ostanko kokeiluun tuon mainitsemasi edullisen. Saako Blue Yetin iskettyä suoraan kiinni vai pitääkö erikseen ostaa jotain liitintä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 223
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom