Mikä RX 5700 XT?

Liittynyt
20.02.2020
Viestejä
1
Heipä hei!
Mikä noista rx 5700 xt malleista olisi järkevin ostos?
Itse olen miettinyt Sapphire pulsea.
Onko jokin muu 5700 xt mielestänne parempi?
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 166
Riippuu mitä hakee, Pulse tuli itse juuri hankittua. Hinta ja hiljaisuus oli itsellä suurimmat kriteerit.

Varmasti nuo isommat Red Devil, Nitro+, Gaming X yms. kellottuu enemmän ja jäähtyy paremmin mutta näkyy myös hinnassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
115
Sapphiren nitro+ ja Powercolorin red devil taitavat olla jäähdytykseltään parhaat. Ite päädyin ostamaan nitro+:n osittain myös kahden hdmi outputin takia, muistaakseni lähestulkoon kaikissa muissa on 3 DP ja 1 HDMI. On myös erittäin hiljainen näyttis, ainoa miinus on lähes 31cm pituus joten ei välttämättä ihan joka koppaan edes mahdu. Suomen hinnoilla tosin ei liene järkeä nitroa ostaa, mutta ainakin Saksan amazon näyttäisi myyvän kohtalaisen hyvään 449€ hintaan.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
165
Sapphiren nitro+ ja Powercolorin red devil taitavat olla jäähdytykseltään parhaat. Ite päädyin ostamaan nitro+:n osittain myös kahden hdmi outputin takia, muistaakseni lähestulkoon kaikissa muissa on 3 DP ja 1 HDMI. On myös erittäin hiljainen näyttis, ainoa miinus on lähes 31cm pituus joten ei välttämättä ihan joka koppaan edes mahdu. Suomen hinnoilla tosin ei liene järkeä nitroa ostaa, mutta ainakin Saksan amazon näyttäisi myyvän kohtalaisen hyvään 449€ hintaan.
Aikalailla näin, sapphiren ja powercolorin high end laput ovat amdn parhaita lappuja ja ihan syystä. Hyvää vastinetta rahoille Pulse ja red dragon. Saksasta oman pulsen tilasin tarjouksesta 395e
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 269
Tässä myös Nitro mukana:
1582278136720.png

(Sapphire Radeon RX 5700 XT Nitro+ Review)

Nitrolla ja Red Devilillä noi muistien lämmöt kivasti alempana, mitä pitäisin itse melko kriittisenä. Metelin puolesta kaikki kolme (Gaming X ja edellä mainitut) on aika tasoissa. Ja toki minkä noista halvimmalla saa on paras vaihtoehto. Mikään noista kolmesta ei ole huono.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 675
Viestejä
4 188 462
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom