Mikä netti ja tietoturva minulle

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Pitäisi hankkia netti itselle. Nykyinen on elisa, ja tulee kuparia pitkin 10 megaisena. Mukana tässä on elisatietoturva (ja elisaviihde jota en nyt oikeasti tarvi)

Tuossa nykyinen tilanne, nopeus riittää ihan hyvin, ajattelin elisan nettiä, kiinteä tai mobiili lähellä toisiaan hinnoissa, mobili sitten tosin nopeampi. Joku 4g antenni on parinsadan metrin päässä. Tietoturvaa en löytänyt muuta kun yrityksille.

DNA:ta katselin kanssa, jonkun verran kalliimpi, hitaampaa kuparia ei edes saatavana. Vain mobiili.

Tabletissa mulla on kyllä DNA joku 3g, sitäkin voisi varmaan jollain konstilla jakaa. Joskus kokeillut eikä onnistunut, joten se jäi siihen kokeiluun. Ehkä en vaan osannut, ja onko edes järkevää käyttää tablettia modeemina..

Tietoturvasta en halua tinkiä, joten sellaisen voisin ottaa liittymän kanssa. Tai jos ei löydy, niin F-secure, tai Norton. Näihin en ole nyt perehtynyt mitenkään.

Kunhan se on edullinen ja toimii, ja se tietoturva, mihinkään ilmaisversioihin en luota pätkän vertaa.

Mitä ajatuksia tulee raadilta mieleen, kokemuksia - ja varmaan jotain olen unohtanut, joten saa ehdottaa.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Tietoturvan puolesta lämpimin suosittelu Bitdefenderille :) Liittymän kanssa sitten varmaan kandee tehdä vähän syväluotaavaa tutkimusta ja ottaa se 14pv testiin... Ottaa sitten sen mikä parhaiten toimii :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 277
Viestejä
4 192 962
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom