Mikä ärsyttää kanssa-ihmisissä?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Kesällä yksi semi-kollega kertoi että kannattaa kokeilla noita jotka käytännössä estää hikoilun täysin, mutta vähän mietin tuota myrkkyjen määrää niissä.
Olen käsittänyt, että nämä tällaiset kulkevat nimellä antiperspirantti ja siinä oleva alumiini estää hikoilun. Saatan olla väärässäkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Hikoiluasiassa kannattaa muistaa että ihminen hikoilee paljon muualtakin kuin kainaloista.Jos on nivusista, selästä ja päästä hikoilevaa tyyppiä niin se pitkälti game over noitten perspiranttien kanssa. Kuitenkaan siinä aineessa ei voi kylpeä ja vaikka kävisi suihkussa kolme kertaa päivässä niin se ei paljon auta jos vaikka joutuu työmatkallaan kävelemään tai istumaan kuumassa junassa/bussissa.

Ja vielä "ärsyttävyys" joka tulee mieleen on se kun ihmiset eivät osaa käyttää tuorekelmua oikein. Käytetään väärin ja sitten ähistään ja puhistaan kun kelmu on paskaa eikä toimi.
Ei toi toki ole itseltä pois, mutta siinä tulee lähinnä semmoinen henkinen raivo kun sitä ähellystä kattoo. Vähän sama mikä insinöörillä tulee kun joutuu katsomaan kun joku taittelee maantiekartan väärin.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Kannattaa heivata antiperspirantit hiiteen ja käyttää jotain miellyttävän tuoksuista alumiinitonta deodoranttia. Antiperspirantti sekä lisää hikoilua että saa hien haisemaan, koska bakteerikanta muuttuu epäedulliseksi hajujen tuoton kannalta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Hikoiluasiassa kannattaa muistaa että ihminen hikoilee paljon muualtakin kuin kainaloista.Jos on nivusista, selästä ja päästä hikoilevaa tyyppiä niin se pitkälti game over noitten perspiranttien kanssa. Kuitenkaan siinä aineessa ei voi kylpeä ja vaikka kävisi suihkussa kolme kertaa päivässä niin se ei paljon auta jos vaikka joutuu työmatkallaan kävelemään tai istumaan kuumassa junassa/bussissa.

Ja vielä "ärsyttävyys" joka tulee mieleen on se kun ihmiset eivät osaa käyttää tuorekelmua oikein. Käytetään väärin ja sitten ähistään ja puhistaan kun kelmu on paskaa eikä toimi.
Ei toi toki ole itseltä pois, mutta siinä tulee lähinnä semmoinen henkinen raivo kun sitä ähellystä kattoo. Vähän sama mikä insinöörillä tulee kun joutuu katsomaan kun joku taittelee maantiekartan väärin.
Kuinka tuorekelmua käytetään oikein tai väärin? :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Kuinka tuorekelmua käytetään oikein tai väärin? :confused:
Siten, voi tehdä väärin että otetaan vaikka lautanen, sitten otetaan kelmurulla ja siitä vedetään pala joka sitten leikataan saksilla ja se pala on jo ihan solmussa ja sotkussa eikä sitä saa kunnolla siihen lautasen päälle.

Oikea oppisesti otetaan rullasta muutama sentti "liimataan" se lautaseen ja rullasta pingotetaan sen ruuan päälle ja revitään irti. Saadaan tiukka, tiivis ja pinkeä kalvo sen lautasen tai eväsleivän ympärille, toisin kun yrittämällä ähistellä sen leikatun kalvonpalan kanssa.

Vakava asia. Niih.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
545
Yleinen piittaamattomuus useiden asioiden hoitamisen ja toisten ihmisten suhteen.
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka eivät ota mitään tosissaan vaan joka hemmetin asiaan on pakko suhtautua huumorilla ja joka asiaan pitää heittää joku hauska sutkautus. Kyllähän te tiedätte tämän ihmistyypin. Ovat varmasti omasta mielestään tosi letkeää ja rentoa seuraa, mutta oikeasti ovat lähinnä rasittavia. Ei tarvitse olla ryppyotsainen mutta on turhauttavaa kun tuollaisten ihmisten kanssa ei mistään asiasta voi keskustella syvällisesti tahi vakavasti kun kaikki vedetään koko ajan lekkeriksi.
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
Yleisesti ottaen melkein kaikki. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki ihmiset vituttavat enemmän tai vähemmän.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Tänään vitutti eniten kun olin katsomassa pojan joulujuhlia koululla. Takana istui kaksi oman elämänsä sankaria jotka valehtelematta puolet ajasta päivitteli sitä miten lapset on eri mittaisia ja kokoisia. "Voi sentään katso nyt tuotakin poikaa! Päätä pidempi kuin muut!" -"Kyllä.. ihan eri kokoisia.. Ja nuo tytöt sitten! Todella pitkiä!" Ja tätä jatkui ja jatkui ja jatkui. Miten voi olla niin ihmeellinen asia että pitää pälättää puoli tuntia aiheesta. Tana.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 586
Tai kaupassa jäädään lässyttämään kuulumiset kahden ostoskärryn kanssa siihen keskelle kulkuväylää, blokkaamalla muut kanssakulkijat.
Tämä on uskomatonta:facepalm: liukuportaat tukitaan tai kun niistä tullaan pois niin pysähdytään keskelle ja jäädään miettimään. Hissiin koitetaan mennä ennen kuin sakki tullut ulos, ratikoihin samaten. Eilen finnkinon lippuluukulla aukesi toinen kassa, "täällä vapaa kassa" ja viisi ihmistä juoksee takaani siihen vaikka eivät olleet seuraavina jonossa. Kun leffasta lähdetään niin ulko-ovelle pysähdytään lukemaan kännykkää taas siihen keskelle. Huoh ihmiset..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Kaikkihan tietää että näin joulun alla on postissa paljon asiakkaita ja pitkät jonot. Alkuviikosta asioin postissa ja tuli nähtyä seuraava tapaus:

Nuori nainen meni tiskille omalla vuorollaan. Alkoi vasta siinä pakkaamaan laatikkoon joululahjoja, kaivoi muovipusseistaan paketteja. Levitteli paketit tiskille ja ihmetteli ääneen mitkähän paketit juuri tähän pakettiin menikään. Hetken siinä rassaili pakettien kanssa jonka jälkeen postitäti ystävällisesti ehdotti että menisi pakkaamaan pakettinsa rauhassa sivummalle ja palaisi sitten takaisin. No, laatikko saatiin pakattua jonka jälkeen tämä naikkonen siirtyi takaisin tiskille lähettämään pakettia. Meni tietysti samalle tiskille mistä hänet oli pois lähetetty, ilman uutta vuoronumeroa väliin kiilaten. Tällä kertaa sitten kirjoiteltiin osoitteet pakettiin tiskillä kaikessa rauhassa :facepalm:

Eli kulutti pakkaamiseen ja kirjoittamiseen turhaan aikaa tiskillä. Ja kulutti kaksi asiointivuoroa yhdellä vuoronumerolla :tdown:

Ei ole ihme että välillä kestää asioiminen...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Ihmiset jotka löytää kaupasta sen ahtaimman kohdan ja jää siihen keskustelemaan jonkun kanssa.
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
Asiaton käytös
Kävin kaupassa ja vitutti ne muut ihmiset siellä. Menivät aina juuri siihen kohtaan hyllyä jonka tuotteita minä olisin halunnut tutkia mutta ei auttanut muuta kuin odottaa että kusipäät jatkoivat matkaansa. Sitten jotkut laahustivat hitaasti tai jopa pysähtyivät keskelle käytävää ihmettelemään.

Jotkut ihmiset eivät kertakaikkiaan osaa kävellä oikein. Minä kävelen selkeästi, jämäkästi ja ennustettavasti mutta jotkut tuntuvat elävän haavemaailmassa. Laahustetaan viistottain vaihtelevalla nopeudella ja muutetaan yht'äkkiä suuntaa katsomatta ympärilleen, pysähdytään keskelle käytävää jne. Lapset tekevät tuota eniten mutta he ovatkin syyntakeettomia. Mutta aikuisten kohdalla en voi ymmärtää tämän kaltaista käyttäytymistä. Eniten raivostuttava tilanne on se kun itse kävelet normaalisti eteenpäin ja vähän matkan päässä on joku tyyppi pysähtyneenä paikalleen. Juuri sillä hetkellä kun olet ohittamassa tätä tyyppiä niin kyseinen tyyppi päättääkin lähteä kävelemään SIVUTTAIN KATSOMATTA ENSIN YMPÄRILLEEN! Yhteentörmäys on väistämätön paitsi jos olet itse skarppina ja vedät liinat kiinni. Paitsi tänään vitutti niin paljon että tahallani en pysähtynyt. Tahallani törmäsin idioottiin siten että tämä kaatui. Vittumaisella äänensävyllä "pahoittelin" ja boonuksena ohjeistin avokämmenellä oikeinkävelyn periaatteita. No se dorka yritti jotakin ulista niin potkaisin teräskärkimaiharilla 5 (viisi) kertaa täysillä naamaan. Ei muuten ulissut enää, heh!
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Jos tyyppi lukeutui ns. Heikompaan ainekseen, olisin itsekin turvaunut oman käden oikeuteen. Sillat ovat käteviä, kun sieltä voi sylkeä roskasakin niskaan.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Se suunnaton kateus ja katkeruus, joka monella tuntuu olevan erityisesti niitä kohtaan, joilla on maallista mammonaa enemmän kuin itsellä. Riippumatta siitä, paljonko sen eteen on tehty työtä
Se mammona on kaivettu toisten selkänahasta veri roiskuen. Joten sietääkin ahneiden kusipäiden varoa askeleitaan!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Kävin Mäkissä. Mikä vittu siinä on että ihmiset ei osaa vieläkään käyttää niitä ketsuppipurkkeja oikein. Sitten ladataan viis purkkia tarjottimelle kun yhdellä levitetyllä pärjäis :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Ihmisten tyhmyys ärsyttää jossain määrin, mutta tyhmyydellä ylpeily vituttaa aivan suunnattomasti. Ei vaivauduta opettelemaan jotain aivan yksinkertaista asiaa, ja sitten retostellaan että se on hölmöläisten hommaa mokoma eikä sitä tarvitsekaan osata.

Jostain syystä ylläoleva ihmisryhmä koostuu lähes yksinomaan keski-iän ylittäneistä miehistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Kävin Mäkissä. Mikä vittu siinä on että ihmiset ei osaa vieläkään käyttää niitä ketsuppipurkkeja oikein. Sitten ladataan viis purkkia tarjottimelle kun yhdellä levitetyllä pärjäis :facepalm:
En koskaan auo niitä, liian hidasta räveltää niitä käsin auki
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Siitä valittaminen, kuinka julkinen sektori on rahareikä, joka pitäisi tukkia. Samat määkijät olisivat kuitenkin ekoina inisemässä, kun kirjasto on kiinni, luistinradat jäädyttämättä ja katuvalot pimeinä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Siitä valittaminen, kuinka julkinen sektori on rahareikä, joka pitäisi tukkia. Samat määkijät olisivat kuitenkin ekoina inisemässä, kun kirjasto on kiinni, luistinradat jäädyttämättä ja katuvalot pimeinä.
Ja tuosta vielä laajennettuna: kauhea valittaminen vähän joka aiheesta, vaikka ei ole pienintäkään ymmärrystä mistään.
 

LJ123

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
144
Köyhien ja työttömien hiki haisee pahemmalle kuin varakkaiden. En tiedä mistä johtuu. :confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 818
Nämä ketsuppikuppien levittäjät ärsyttää ja huvittaa, kun kuvittelevat niitä kuuluvan käyttää levitettynä. Kerrankin joku teinihoro opetti hesen maustepisteellä kaveriaan ketsuppikupin "oikeasta" käytöstä ja käyttivät siihen kupin levittämiseen varmaan puoli minuttia aikaa, eikä siltikään ottaneet, kuin pienen nokareen sitä ketsuppia siihen, joka olisi vallan mainiosti mahtunut siihen valmiiseen kuppiinkin :facepalm:

Miten helvetisti ihmiset sen ketsupin kanssa oikein läträä? Minulta jää normiranskisten kanssa yhdestä kupista ketsuppia vielä ylikin.
Hesestä en tiiä, mutta kyllä mäkissä ainakin menee ketsuppia varmaan 4-5 "pikkukuppia" jotka menee yhteen levitettyyn kuppiin. Siihen toki vielä sitten 20 pikkupussukkaa pippuria. Se mitä raneista ketsuppia jää niin hampparin väliin.
Sen sijaan en tajuu miten joku saa kupin levittämiseen menemään puoli minuttia aikaa.. itellä menee varmaan se 2-3 sekuntia ja menoks.
 

LJ123

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
144
En tiedä ällöttääkö minua enemmän Hesburgerin ja McDonalsin ruoat vai siellä ruokailevat ihmiset. Ruokahalu ja usko ihmisiin menee viimeistään, kun katselee niitä läskejä ihmisiä, jotka ovat lihottaneet lapsensakin.

En tiedä onko se ärsyttävää, mutta tuollaista paskaa syövät ihmiset ovat ällöttäviä.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Hieman ärsyttää ihmiset jotka hukuttaa ruokansa ketsuppiin. Suolaa ja etikkaa ja tomaattia. Nammmmm
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
Hieman ärsyttää ihmiset jotka hukuttaa ruokansa ketsuppiin. Suolaa ja etikkaa ja tomaattia. Nammmmm
Vastalause! Mitä vikaa on suolassa, etikassa ja tomaatissa? Kaikki erinomaisia raaka-aineita niin yhdessä kuin erikseenkin.

Minusta ketsuppi on maailman paras mauste/kastike. Se sopii ruokaan kuin ruokaan ja tekee oikeastaan kaikesta paremman makuista ja on vieläpä terveellistä. Olen huomannut että jotkut ihmiset yrittävät olla jotenkin vähän muita parempia disauttelemalla ketsuppia mutta uskon että salaa hekin tykkäävät ketsupista koska kaikkihan pitävät ketsupista.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 765
Keskimäärin nuo kepsuppikipon avaajat näyttävät vitun typeriltä, kun selkeästi tekevät sen iltapaskan artikkelin perusteella eikä sen takia, että haluavat purkiin mahtuvan enemmän. Mikkosille suosittelen lämpimästi, että pyydä suoraan ylimääräisen tarjotin ja väännä lastis siihen, säästyy se ainoakin paperikippo. Siitä on helpompi kaapia ne jämät sitten sinne hampparin väliinkin :)

Itsellehän asia ei ole ongelma, kun avaamaton purkki riittää hyvin ja perheenjäsenille täytyy ottaa omansa kuitenkin.

e: Ketsupista tuli mieleen Sellon Burger King ja fiksut asiakkaat. Sulkemisaika lähellä ja isot annostelijat on peitetty paperipusseilla, vieressä annospusseja iso laatikollinen. No tämä yksi tyyppi sitten huutaa kuin hinaaja siinä ja saa lopulta tarjoilijan tiskiltä osoittamaan ko. annospusseja. Noh, ne kun nyt sattuu olemaan siinä ison annostelijan vieressä, niin tämä sankarihan repii sen paperipussin pois ja alkaa taas huutamaan. Tyhjästä annostelijasta soossit tietty levisi ympäri ämpäri ja kaverin päälle. Seurauksena levittämättömien paperikuppien levittäminen lattialle. Tarjoilija tulee takaisin ja iskee laatikosta annospussin käteen. Tarjoilijan poistuttua sankari tunkee kourallisen pusseja taskuunsa :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Eilen olin itsepalvelukirpparilla jossa yksi pöytä oli suljettu, koska uskonto. Nyrjähti aivot. Ohessa kuva.

Edit: joo, pois se puhelinnumero joka kuvassa oli vaikka olikin ihan avoin kirppari.

restday.jpg
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Eilen olin itsepalvelukirpparilla jossa yksi pöytä oli suljettu, koska uskonto. Nyrjähti aivot. Ohessa kuva.
Mie kun luulin kuvan ensin huomioiden, että kyseessä on varmaan se huoltoasemaketju Jari-Pekka, joka on jo vuosia paimentanut kansaa myymättä alkoholia ja tupakkaa.

Edit: Pois lukien kys. ketju maininnut voivansa hyvillä mielin myydä kyllä viiniä, mikäli sellainen vapautuisi alkosta ruokakauppa myyntiin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Joka paikkaan ekana, minä-minä ja minä. Nyt ymmärän miksi näin.
koska usein annan muille tilaa niin vain jonoissa tulee kiitosta, muuten jää aina nuolemaan kakusta kerman sijasta pohja-pahvia.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Eilen olin itsepalvelukirpparilla jossa yksi pöytä oli suljettu, koska uskonto. Nyrjähti aivot. Ohessa kuva.

Edit: joo, pois se puhelinnumero joka kuvassa oli vaikka olikin ihan avoin kirppari.
Just näitä, ei se mitään että uskikset mainostaa mutta ne s*at duunailee omiaan, kirjoissa lukee "älkää tuomitko ettei teitä tuomitaisi" (ei uskis mainos) niin mitä nämä tekee, aina pää kolmantena jalkana sormeilemassa "sinä teet sitä ja tätä, minä en voi enää olla sun ystäväsi" WTF.
Mulla ei nyrjähtänyt aivot vaan pyörähti casetti oikein 180 astetta :(
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Ärsyttää sikana tekopyhät narisijat jotka kaivavat vain omaa napaansa.
Olen useaan useaan useaan kertaan kuunnellut kavereiden itkua ja valitusta "kun mun ämmä/mies on v*ttumainen, se tekee kaikki päin peetä, mä en kestä sitä" ymss.

Sitä meteliä jaksa kukaan kuunnella vaan sitten kun ajattelee että lopeta nyt v*tussa tuo ulina ja elä reality-elämää, aletaan jäsentää ongelmaa ja käsitellä sitä tyyliin:"miten sinä noin ajattelet ja miten partnerisi ajattelee, kyllähän se ratkaisu löytyy" niin heti kimmotaan ympäri seiniä "vittu sinä mitään tiedä tästä asiasta, tämä asia ei kuulu sinulle pennin vertaa"

Siksi olen polttanut tuollaiset itkumuuri-sillat kokonaan takanani ja sanonut että vello p*rkele itsesäälissäsi, meikä ei jaksa kuulla tuollaista tekopaskaa ja jättänyt hemmon omiin oloihinsa.

Tuollaiset sitten v*tuttaa, itkeä valittaa eikä mikään keskustelu-apu kelpaa :facepalm:
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Vituttaa ihmiset jotka ei tiedä G ja Q kirjaimen eroa vaan sanoo "Guu". Myöskin B ja P tuottaa ongelmia tietyssä osassa väestöä. Tästä esimerkki kun tulin tänään töihin, näin hississä jonkun typerän nimeämiskilpailun tulokset, jossa voittaja ehdotti että uusien neukkarien nimet on Gold, Silver ja Pronce. Pronce kyllä, näitä lappuja on koko talo väärällään. Voi jeesus. Menkää prasiliaan syömään panaaneja pussissa perkele.


pronce.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Vituttaa ihmiset jotka ei tiedä G ja Q kirjaimen eroa vaan sanoo "Guu". Myöskin B ja P tuottaa ongelmia tietyssä osassa väestöä. Tästä esimerkki kun tulin tänään töihin, näin hississä jonkun typerän nimeämiskilpailun tulokset, jossa voittaja ehdotti että uusien neukkarien nimet on Gold, Silver ja Pronce. Pronce kyllä, näitä lappuja on koko talo väärällään. Voi jeesus. Menkää prasiliaan syömään panaaneja pussissa perkele.


Ei sillä, että bronce olisi yhtään parempi :kahvi:
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Kenen mielestä tollanen nimeäminen on jotenkin hyvä asia? Voi helvetti sentään. Hiuksista vittuun ihmiset jotka käyttää työaikaa tollaiseen paskaan.

Etenkin kun koko talossa on ilmeisesti se kolme neukkaria? Miksei voi sanoa iso neukkari, pikkuneukkari ja päätyneukkari?

Satkusta vetoa että sanovat jo noin ja sanovat jatkossaki. :D
Ekosysteemien kehityksen tehokas fasilitoiminen edellyttää että bleeding edge strategiat otetaan käyttöön.

Siihen ei sovi periferiset termistöt joita B-To-B partnerien staff ei ymmärrä.

... tuollaista kieltä täällä puhuu koko talo. Arvaa että vituttaa ja tekisi mieli mennä takaneukkariin ja ottaa lava kaljaa mukaan.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Ekosysteemien kehityksen tehokas fasilitoiminen edellyttää että bleeding edge strategiat otetaan käyttöön.

Siihen ei sovi periferiset termistöt joita B-To-B partnerien staff ei ymmärrä.

... tuollaista kieltä täällä puhuu koko talo. Arvaa että vituttaa ja tekisi mieli mennä takaneukkariin ja ottaa lava kaljaa mukaan.
Vuosi tota niin vois ottaa lobotomian ja sitten poimimaan hedelmiä kibbutsille loppuelämäksi.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Nalkutus, nalkutus ja se helvetin iän ikuinen nalkutus.
Soittaa kaverille niin se jaksaa valittaa koko elämän tarinan.
Soittaa systerille niin sekin leikkii että mää olen joku hemmetin psykiatri joka kuuntelee ja lohduttaa 100:lla.
Tulee tuntu että oon joku ilmainen psyka ja roskis jolle voi purkaa kaikki paskat.
Pitäisi perustaa "valitus-puhelin" jonne saa kaikki soittaa kun vatuttaa, tartte tuttavia kiusata :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
199
Nalkutus, nalkutus ja se helvetin iän ikuinen nalkutus.
Soittaa kaverille niin se jaksaa valittaa koko elämän tarinan.
Soittaa systerille niin sekin leikkii että mää olen joku hemmetin psykiatri joka kuuntelee ja lohduttaa 100:lla.
Tulee tuntu että oon joku ilmainen psyka ja roskis jolle voi purkaa kaikki paskat.
Pitäisi perustaa "valitus-puhelin" jonne saa kaikki soittaa kun vatuttaa, tartte tuttavia kiusata :(
Sulta puuttuu empatiakyky :btooth:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Sulta puuttuu empatiakyky :btooth:
Tiedän, taikka sitten en ole sosiaalinen kaveri. Toiset osaa kuunnella kuin psykiatrit (jotka eivät kilahda, mutta kun kilahtavat niin kilahtaa sitten kunnolla) että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaan alan itse käsittelemään muiden murheita, bad things :(
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
ählämit, kitupiikit ählämit jotka eivät osaa edes numeroita :rage:
Nettiin laitoin 2kpl matkapuhelinta, vara-osiksi taikka koodaajalle halvalla, kerroin että toiseen on vaihdettu 160e:lla uusi akku 6kk. sitten.
Mitä tekee "höönö-söömi"
Lähettää sata messua:"vieläkö myynnissä? minä maksa 15e total"
Minä sanoa:"suksi v*ttuun, pelkät usb laturit maksaa 15e.
Meni aikaa, tuli taas tekstii:"vieläkö myymättä? minä maksa 20e total"
Sanoin suorat sanat, lopulta vinttasit laitteet kaverin muksuille leluiksi ja ählämille messusin "veli osti 50e:lla"

Eikö perkele mene jakeluun että maassa maan tavalla?
Pitääkö tässä alkaa vetämään mummolinjaa kassallakin ja alkaa tinkaamaan eläke-vammais-tuki-syde bonareita "anna nyt halvemmalla kun minä tulla köyhä maa!

Sama oli toinen kusipää, "sinä tuoda uusi puhelin, minä maksa 30e"
meikä menee sinne siistin omakotitalon pihaan kaverin kyydissä, kuiz kävikään:
"minä olla vain 20e sinä otta ja jättä se, ei enempi arvoinen" :rage:
Lähdin sukset jalassa venäjälle sieltä v*ttuun.

ainoat ketkä tulee, ostaa, maksaa mitä on sovittu ovat Venakot, meidän naapuri-sankarit.
Kaikki Italiasta etelään päin eikun paattiin ja Ahvenanmaalle Soinin kämpille löhöilee.

Perkele kun palaa hermot kun "minä osa suomi, minä osa tinki-koska arabissa minä myöski tinki"
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
53
Kaupan kassalla ottaa pattiin hyvin iso osa ihmisistä, älkää v.... jääkö toisten eteen pakkaamaan niitä ostoksia. Älkääkä myöskään jonottaessa tulko edessä olijaan kiinni, ette sen nopeammin pääse sieltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Kohtalaiset hermot vaatii myös kun laittaa auton myyntiin ja mustalaiset sitten soittelee ja tinkaa ja tarjoaa noin kymmentä vaihtoautoa vaihdossa :)
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
deewu: puhut asiaa, jos kassa ottaa kaksi ostosta kerralla lukijaan niin mikä helvetti siinä on että luullaan että mitä enemmän mökää pidetään takana niin sitä nopeampaa pääsen ohitse.
Harvoin enää näkee tyyliin "mene sinä ensin koska on (v*tun) kiire" melkein jokainen on aina "minä ja minun perseeni ensin"
Samaan persenuolentaa kuuluu kun Niinistö meni vierailulle ählämiin;"eukko nätisti lattoi rätin päähänsä"
Mitä tekee räppärit Suomessa? me halutaan pitää rättejä, meillä on siihen oikeus, vedetään kaikki Suomen wanhat uskonto-tunnukset vattuun koska ne loukkaa tänne tulevia elinkeino-pakolaisia, rahnaa ei ole olevinaan, mutta pimeästi tuhansia euroja laitetaan matkaan ja heti Suomessa jonotetaan kännyliikkeeseen hakemaan _ei sen vähempää_ kuin Iphonea jotta voidaan kehua matkan varrelle jääneille että täällä ollaan, tuli lotossa 7 oikein, näin se meiltä onnaa :(
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Kohtalaiset hermot vaatii myös kun laittaa auton myyntiin ja mustalaiset sitten soittelee ja tinkaa ja tarjoaa noin kymmentä vaihtoautoa vaihdossa :)
Juuh, mikä ihme uusi-kulttuuri aalto on oikein menossa?
Suomalainen myy tavaraa, kuuluu asiaan että mainitaan että on perävalo-takuu, täysin paska laite/auto.
Sitten tulee halpis-killet, kehutaan ja puhutaan paskaa silmät suut täyteen vaikkei autossa olisi renkaita niin "juuri katsastettu".
Sitten ihmetellään "mksi meitä katsotaan kieroon"? Just siksi että Peri-Suomalaiseen aatteeseen voidaan lukea että päin naamaa ei tulla perseilee.

Paras kauppias on joka sanoo että "tässä on tämä vika ja tämä, mutta hintakin on siksi tämä, että tiedät vaihtaa sitten nämä ja olet tietoinen että nämä eivät toimi kunnolla, mutta jos edelleenkin haluat ostaa tämän tällä sika-halvalla niin siitä sitten".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Ählämit varmaan osaa paremmin tuon säästämisen kun suomen kansa tai valtio.

Sipilä on kehottanut yhteisiin säästötalkoisiin, niin ählämit varmaan osaa säästötalkoot jo tosi hyvin :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 671
Viestejä
4 188 352
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom