Onhan tämä Suomen liikenteessä eteneminen vähän tämmöistä vaikka ei mitään korttipois vauhtia tai edes päiväsakkoja olisi nopeuden puolesta tulossa:
Nytkin idiootit kehä I länteen -> turunväylä länteen niin siinä kohtaa kun liittymärampissa vaihtuu rajoitus 60->80 niin nämä ameebat pudottavatkin 60->40. Samoin turunväylä länteen -> kehä II länteen, niin jotenkin on kyllä joka ameeballa vissiin kahvikuppi kojelaudalla kun jono seisoo/maleksii turunväylälle asti vaikka kyseisessä rampissa kuitenkin pystyy vetämään joka koppimopolla sen 80km/h (rajoitus on 60) kun vähän katsoo minkälaisen ajolinjan ottaa -> ameebat sitten polkevat autoissaaa vielä jarrua (valot vilkkuu) mutkan pikkuisen kiristysessä vaikka vauhtia on muutenkin jo alle 40 -> ei siis mikään ihme että tuo jono venyy ja paisuu. Samoin kehä II pohjoiseen -> turunväylä itään, ei vaan saada sitä kippoa kulkemaan, kehällä jo nussuutetaan sitä 60-70 ja mitään ei tapahtu vaikka näkyviin tulee satasen tikkari.
Kehä I:llä selkeesti paras taktiikka on vetää ihan oikealla ja tarpeen mukaan sitten pujotella tarvittaessa vasemmalla asti ja sitten taas ihan oikealle, jostain syystä tuo oikeanpuoleisin kaista on yleensä kaikista tyhjin, keskikaista on ihan täysi syöpä.
Nytkin idiootit kehä I länteen -> turunväylä länteen niin siinä kohtaa kun liittymärampissa vaihtuu rajoitus 60->80 niin nämä ameebat pudottavatkin 60->40. Samoin turunväylä länteen -> kehä II länteen, niin jotenkin on kyllä joka ameeballa vissiin kahvikuppi kojelaudalla kun jono seisoo/maleksii turunväylälle asti vaikka kyseisessä rampissa kuitenkin pystyy vetämään joka koppimopolla sen 80km/h (rajoitus on 60) kun vähän katsoo minkälaisen ajolinjan ottaa -> ameebat sitten polkevat autoissaaa vielä jarrua (valot vilkkuu) mutkan pikkuisen kiristysessä vaikka vauhtia on muutenkin jo alle 40 -> ei siis mikään ihme että tuo jono venyy ja paisuu. Samoin kehä II pohjoiseen -> turunväylä itään, ei vaan saada sitä kippoa kulkemaan, kehällä jo nussuutetaan sitä 60-70 ja mitään ei tapahtu vaikka näkyviin tulee satasen tikkari.
Kehä I:llä selkeesti paras taktiikka on vetää ihan oikealla ja tarpeen mukaan sitten pujotella tarvittaessa vasemmalla asti ja sitten taas ihan oikealle, jostain syystä tuo oikeanpuoleisin kaista on yleensä kaikista tyhjin, keskikaista on ihan täysi syöpä.