Mikä tilalle?

Hei. Olin tätä settiä tänään tilaamassa, mutta en sitä saanut. Olin jo kuitenkin valmistunut saamaan tuon tehoiset komponentit. Eli pääseekö tuohon tarjous hintaan 1400-1500e suht samoilla seteillä? Kiitos jo etukäteen vastauksista !

Ja tosiaan olen todella tietämätön näistä asioista niin saa myös selittää asioita todella yksinkertaisella tavalla.

Tuolla on puitu tota tarjousta

Lähelle pääsee. (Jos otat tuon jäähyn niin proshopista sitten)

Jos haluat käyttää koko 1500e niin vaihda parempi emolevy

Jos haluat tuollaisen akvaariokotelon niin tässä melko edullinen

tai ilman tuulettimia Blackstorm Artemis A711G ATX-kotelo ikkunalla, musta 69,99 (löytyy muitakin värejä)

Verkkiksellä todella monta koteloa nyt BF-tarjouksessa

Jos pitää olla AIO, huom. tämä ei mahdu moneen koteloon mukaan lukien yllä olevaan Artemis koteloon.

Viimeksi muokattu:
Kiitos jo tulleista vastauksista ! Käyn ne heti läpi kun kerkeän ! Vielä mainintana tosiaan että kotelolla/millään valoilla ei ole merkitystä ! Eli peliteho edellä !

Tosta saisi ton b650m pro rs emon 20 € halvemmalla 115,90 € | Asrock B650M-HDV/M.2 AMD B650 Pistoke AM5 mikro ATX

Jos ei tarvii wifiä, bluethoothia eikä rgb ohjainta, sekä 2 m.2 paikkaa riittää, niin tästä emo

Screenshot_20240413_152118~2.jpg

Tuolla on puitu tota tarjousta
Tässä tuo ”AMD ryzen 7 7700” niin onko tämä kamalasti huonompi valinta kuin ”7 7700x”?

Lähelle pääsee. (Jos otat tuon jäähyn niin proshopista sitten)

Jos haluat käyttää koko 1500e niin vaihda parempi emolevy

Jos haluat tuollaisen akvaariokotelon niin tässä melko edullinen

tai ilman tuulettimia Blackstorm Artemis A711G ATX-kotelo ikkunalla, musta 69,99 (löytyy muitakin värejä)

Verkkiksellä todella monta koteloa nyt BF-tarjouksessa

Jos pitää olla AIO, huom. tämä ei mahdu moneen koteloon mukaan lukien yllä olevaan Artemis koteloon.
Tässä tuo ”AMD ryzen 7 7700” niin onko tämä kamalasti huonompi valinta kuin ”7 7700x”?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 304
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom