Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyään aikalailla joka palvelusta löytyy sellainen valikoima elokuvia ettei hirveästi mene pieleen oli sitten valinta mikä vaan. Melkein suosittelisin esim justwatch:in avulla selaamaan eri palveluiden sisältöä ja valita se palvelu mistä löydät itsellesi pari leffaa mitkä haluat nähdä.@Mikkos aloitti ansiokkaasti uuden keskustelun kun kyselin seuraavaa Netflix-threadissa. Eli tällainen "ongelma":
Täällä ei taida olla yleistä suoratoistopalvelukeskustelua? Ainakaan en sellaista löytänyt, niin kysynpä täältä.
Mulla on ollut Netflix jo varmaan yli viisi vuotta ja nyt tuntuu että vois kokeilla välillä jotain toista suoratoistopalvelua. Mutta minkä ihmeen sitä valitsisi? Sarjoja en katso oikeastaan ikinä, vain leffoja. Netflixilläkin on ollut ihan OK omatuotantoleffoja kun niille antoi mahdollisuuden, mutta eniten kiinnostaa tuollaiset ns. "klassikkoleffat" ja ylipäätään elokuvateatterilevityksen saaneet leffat 70-luvulta tähänpäivään. Netflixin mieluiset alkaa olla jo kahlattu läpi.
Marvelit tms. supersankarileffat ei ole mun juttu, eikä myöskään animaatiot joten Disney plus on ainakin pois laskuista.
Jos siis hoksaat jonkun hyvän suoratoistopalvelun, joka täsmäisi tuohon ylläolevaan, niin saa vinkata
Ei kannata palvelua valitessa ajatella, että siinä sit pysytään. Tilauksen tehtyään peruu vaikka siinä samalla, niin ei tule uusia veloituksia. Tilauksen lopulla voi sit harkita klikkaavansa tilaukselle jatkoa, jos on katsottavaa, tai vaihtaa toiseen jossa on vaikkapa joku mielenkiintoinen sarja saanut jo kaikki jaksot tms.Mulla on ollut Netflix jo varmaan yli viisi vuotta ja nyt tuntuu että vois kokeilla välillä jotain toista suoratoistopalvelua.
Disney+:sta löytyy paljon muutakin kuin animaatioita ja marvelia.
Ei tartte vpn:ää..VPN päällä kertoo eri maidenkin nätisti
Ei kannata palvelua valitessa ajatella, että siinä sit pysytään. Tilauksen tehtyään peruu vaikka siinä samalla, niin ei tule uusia veloituksia. Tilauksen lopulla voi sit harkita klikkaavansa tilaukselle jatkoa, jos on katsottavaa, tai vaihtaa toiseen jossa on vaikkapa joku mielenkiintoinen sarja saanut jo kaikki jaksot tms.
Vuositilauksella voi säästöä toki saada, mut onko se säästöä, jos sit väkisin pitää jotain kattoa ihan sen takia vaa, ku on maksettu.
Pikaisella tsekkauksella Viaplayta vois kokeilla. Täytyy vielä tsekata onko siitä jotain tarjouksia voimassa.
Kyllä saaViaplayssä suuri osa leffoista on erillisen maksun takana. En ole varma saako Justwatchista jotenkin suodatettua pelkät kuukausimaksuun sisältyvät elokuvat.
Viaplaylle on 31.12.2023 asti 2 kk/0 € -koodi:
Ilmaistuotteita
Saiko joku ton pesun vielä toimimaan ilman maksua? Ajoin pesulalle eikä auennut ainakaan rekkaria lukemalla. Äpin kautta koitin valita pesua mikä tilauksessa lukee niin vaatii maksua. Itse olen joka kerta joutunut peruuttelemaan kameran edessä jotta lukee kilven. Tänään piti kaksi kertaa...bbs.io-tech.fi
Viaplayn ym. kohdalla, joista voi myös vuokrata, kannattaa laittaa filtteri "hinta -> tilaus".
Viaplayssä suuri osa leffoista on erillisen maksun takana. En ole varma saako Justwatchista jotenkin suodatettua pelkät kuukausimaksuun sisältyvät elokuvat.
Viaplaylle on 31.12.2023 asti 2 kk/0 € -koodi:
Ilmaistuotteita
Saiko joku ton pesun vielä toimimaan ilman maksua? Ajoin pesulalle eikä auennut ainakaan rekkaria lukemalla. Äpin kautta koitin valita pesua mikä tilauksessa lukee niin vaatii maksua. Itse olen joka kerta joutunut peruuttelemaan kameran edessä jotta lukee kilven. Tänään piti kaksi kertaa...bbs.io-tech.fi
Netflixistä löyty true crime hakusanalla 21 dokumenttia/dokumenttisarjaa ja hbo listasi niitä 40. Itse katsonut hyvin vähän tuota genreä niin ei osaa sanoa, että kumpi noista olisi toistaan parempi.Kellään suositella hyvää suoratoistopalvelua missä olis paljon dokkareita ja erityisesti true crimeä? Discovery+ on hyvä mutta alkaa olla jo loppuun asti kaluttu..
Suomalaiset tekstit plussaa mutta englantikin taipuu.
Netflix löytyy ja kaikki katottu.Netflixistä löyty true crime hakusanalla 21 dokumenttia/dokumenttisarjaa ja hbo listasi niitä 40. Itse katsonut hyvin vähän tuota genreä niin ei osaa sanoa, että kumpi noista olisi toistaan parempi.