Pistähän kokemuksia tänne, kun olet katsonut jonkin kokonaisen nimikkeen Amazon Primestä. Vikaa ei saanut täälläkään esille lyhyissä testeissä edes vaikka ajeli samaan aikaan jotain nopeustestejä toiselta koneelta. Epäilen kyllä vähän, että tuo ei WiFin kautta temppuile, kun tuota 1Gbps putkea ei saa tuolla saturoitua mitenkään. Tosiaan ongelma esiintyi itselläni Apple TV 4K + ethernet + Amazon Prime kombinaation kanssa NAT-kiihdytys pois päältä (NAT-kiihdytys päällä toimii 100% moitteetta). Esimerkiksi Apple TV+ (vai mikä se ompun suoratoistopalvelun virallinen nimi taas onkaan) toimi täysin moitteetta.
EDIT: Tuli vielä mieleen prossun kuormituksesta, että käsittääkseni tässä piirisarjassa NAT ei osaa käyttää kuin yhtä prossun ydintä ja taas, kun prossukuormaa katsoo niin silti se näyttää, että jokainen core käy suunnilleen tasaisesti, joka johtuu Core Hopping ominaisuudesta jolla hallitaan prossuydinten lämpöjä. Olin ymmärtävinäni, että joka kerta, kun tehtävä hyppää ytimeltä toiselle, prosessorin välimuisti joudutaan tyhjentämään ja lataamaan uudelleen, joka voi aiheuttaa pieniä viiveitä datavirtaan ja se saattaa sekoittaa videon suoratoiston puskuroinnin jossain tilanteissa.
Tuon takia saattaa näyttää, että prossukuorma ei ole pahakaan ilman NAT-kiihdytystä mutta kaikki ytimet tuolla hoppingilla 25% lukemissa on käytännössä sama asia kuin yksi ydin 100%...
Se tuli havaittua omassa NAT-kiihdytys pois päältä testissä, että selvästi kuumempana boksi kävi. Liekö ongelma osin myös lämpöihin liittyvä siten, että prossu välillä throttlailee.