Mikä peliohjain PC:lle?

Winkussa yleisesti se ei taida toimia valitettavasti.
Tosin mulla on ihan vaan perus 15e langaton hiiri sohvalla ja läppäri on pöydällä hdmi johdolla telkkarissa kiinni.
Jos jotain pikku juttuja tarttee kirjoittaa niin käytän hiirellä virtuaali näppistä.

Tosin jos pelaankin jotain hiirellä ja näppiksellä niin silloinkin mulla on se hiiri siinä sohvalla vieressä ihan vaan perus hiirimaton päällä ja pystyn sen kanssa pelaamaan ja näppis on sylissä.
90% ajasta pelaan kuitenkin ohjaimella.

Langallisen 360-padin sain yhden SER-setin mukana mitä eräältä käyttäjältä aikanaan ostin niin tuo on kyllä omaan käteen paras kapula ikinä. Oli aiemminkin moinen, mutta siitä johdon hajotessa hankin One S kapulan jolla mentiin 9v, mutta jotenkin tuo langallinen 360-padi vaan on paras. D-padihan tuossa on perseestä mutta harva moderni peli sitä pahemmin tarvii joten ei se ole niin paha miinus.

Vois kyllä myös kokeilla miten tuo Switch Pro kapula taipuu PC-käytössä kun Steam ainakin tukee sitä. 2. paras kapula tuo mitä on tullut käytettyä.

edit: Toki tuo One S kapula jatkaa uraa kakkoskoneen kapulana, sohvakäytössä langaton on jees.

Langallisen 360-padin sain yhden SER-setin mukana mitä eräältä käyttäjältä aikanaan ostin niin tuo on kyllä omaan käteen paras kapula ikinä.
Samoin myös meikäläisen kouraan. Ostin joskus tällaisen Hyperkin xenon ohjaimen, joka on hyvin identtinen tuon 360 kapulan kanssa. Ainoastaan nuo ABXY nappulat ovat aavistuksen pienemmät. Mutta muotoilu ja käteen istuvuus muuten täysin sama. Plus tietysti, että se patteri/akku kotelo puuttuu koska langallinen.

Onen ja muiden Xboxien ohjaimet ovat jääneet pölyttymään, ellen sitten joskus välillä halua langatonta ohjainta käyttää. Mulla kyllä on orkkis 360 ohjaimet, langallinen ja langaton jemmassa, mutta olen halunnut niitä vähän säästellä kun niiden saanti heikkenee vuosi vuodelta. Mutta onneksi tuli tuo Xenon.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
310 580
Jäsenet
83 854
Uusin jäsen
smi126

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom