En raski enää maksaa tuosta Microsoftin 365 paketista niin ajattelin laittaa välillä ilmaisen. Mikä on hyvä ja toimiva toimisto-ohjelma? Jossa voi tehdä jollain wordin tapaisella esim. hakemuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OnlyOffice on venäläisen firman tekele. Se on tietysti jokaisen oma asia miten asiaan suhtautuu, mutta itse en tässä maailmantilanteessa asentaisi.OnlyOffice melko samanlainen Microsoftin Officen kanssa, mutta ilmainen kotikäyttöön. Online Office Applications for business
OnlyOffice on venäläisen firman tekele. Se on tietysti jokaisen oma asia miten asiaan suhtautuu, mutta itse en tässä maailmantilanteessa asentaisi.
OnlyOffice - Wikipedia
en.wikipedia.org
En raski enää maksaa tuosta Microsoftin 365 paketista niin ajattelin laittaa välillä ilmaisen. Mikä on hyvä ja toimiva toimisto-ohjelma? Jossa voi tehdä jollain wordin tapaisella esim. hakemuksia.
Google Docsista puuttuu monia aika perustason ominaisuuksia. Kyllä sillä pitkälle pärjää, mutta ei siinä kovin ihmeitä tarvitse tehdä, että rajat löytyvät.Jos ei ole erityistä tarvetta että dokumentit ovat omalla koneella eikä pilvessä, käyttäisin ihan Google Docsia. Muuten LibreOffice
Minä kokeilin yks päivä tuota Microsoftin verkkoversion ilmaista siis wordia. En vain ymmärrä sitä miten sen tiedoston saa lähetettyä sähköpostilla jollekin. Jos tekee esim. hakemuksen miten sen saa lähetettyä esim. sähköpostilla työnantajalle. Tai liittettyä, jos on täyttänyt hakemuslomakkeen niin siihen liitteeksi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.