- Liittynyt
- 29.01.2017
- Viestejä
- 2
Kysytäänpäs täällä, kun tekkiläisissä on varmaan monenlaista nörttiä joka työkseen vastailee asiakkaiden kysymyksiin jollain tiketöintijärjestelmällä. Mitä tikettijärjestelmiä teillä on töissä käytössä ja millaisia kokemuksia niistä?
Ollaan pieni IT-alan firma, jolla muutamia omia palveluita ja niiden myötä sitten jopa asiakkaita. Asiakkaita varten meillä on tuki jossa yksi täyspäiväinen tukihenkilö, ja lisäksi muutama oman toimensa ohella vastailee asiakkaiden kysymyksiin. Tuki on nimenomaan jo olemassa oleville asiakkaille, meidän palveluiden käyttöön liittyviin kysymyksiin. Eli ei mitään myynnin järjestelmiä ole hakusessa.
Nykysellään meillä on käytössä Zendesk, mutta siinä on edessä käyttöoikeuksien ja lisenssien uusiminen ja ennenkuin sitoudutaan Zendeskiin niin kiinnostaisi selvittää muut potentiaaliset vaihtoehdot. Varsinkin jos on halvempia, jossa myös vaikka kaikki oto-henkilöt voisi olla tuessa tarvittaessa, mutta ilman suurta käyttäjäkohtaista maksua. Ihan täysin raha edellä ei mennä, että pelkät säästöt ei ole mielessä.
Mihin tiketöinteihin suosittelette tutustumaan? Kokemusta on nykyisellään Zendeskistä, harkinnassa on ainakin LiveAgentin ja FreshDeskin testaaminen.
Tiketit tulevatsähköpostilla, eli chatteja tai asiakaspoortaaleja ei näillä näkymin tarvita. Asiakkaat on yrityksiä ja kysymykset teknisiä, joten todennäköisesti tulee kysymykset jatkossakin sähköpostilla.
Ollaan pieni IT-alan firma, jolla muutamia omia palveluita ja niiden myötä sitten jopa asiakkaita. Asiakkaita varten meillä on tuki jossa yksi täyspäiväinen tukihenkilö, ja lisäksi muutama oman toimensa ohella vastailee asiakkaiden kysymyksiin. Tuki on nimenomaan jo olemassa oleville asiakkaille, meidän palveluiden käyttöön liittyviin kysymyksiin. Eli ei mitään myynnin järjestelmiä ole hakusessa.
Nykysellään meillä on käytössä Zendesk, mutta siinä on edessä käyttöoikeuksien ja lisenssien uusiminen ja ennenkuin sitoudutaan Zendeskiin niin kiinnostaisi selvittää muut potentiaaliset vaihtoehdot. Varsinkin jos on halvempia, jossa myös vaikka kaikki oto-henkilöt voisi olla tuessa tarvittaessa, mutta ilman suurta käyttäjäkohtaista maksua. Ihan täysin raha edellä ei mennä, että pelkät säästöt ei ole mielessä.
Mihin tiketöinteihin suosittelette tutustumaan? Kokemusta on nykyisellään Zendeskistä, harkinnassa on ainakin LiveAgentin ja FreshDeskin testaaminen.
Tiketit tulevatsähköpostilla, eli chatteja tai asiakaspoortaaleja ei näillä näkymin tarvita. Asiakkaat on yrityksiä ja kysymykset teknisiä, joten todennäköisesti tulee kysymykset jatkossakin sähköpostilla.