Olen siis kasaamassa konetta enkä oikein tiedä että oisko nää hyviä osia ja toimiiko ne keskenään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En jaksa muuhun paneutua, mutta virtalähteen vaihtaisin tähän:
Olen siis kasaamassa konetta enkä oikein tiedä että oisko nää hyviä osia ja toimiiko ne keskenään?
selvä pitääpä vaihtaaEn jaksa muuhun paneutua, mutta virtalähteen vaihtaisin tähän:
Corsair RMx White Series RM750x 750W -virtalähde, 80 Plus Gold
Osta Corsair RMx White Series RM750x 750W -virtalähde, 80 Plus Gold osoitteessa multitronic.fi ja katso samalla hinnat, kuvaukset ja tuotetiedot verkossa.www.multitronic.fi
Vaihtaisin tuon Fera 5 Dual Fan mallin yhden tuulettimen malliin ja säästäisin ~10e. Hyöty kahdesta tuulettimesta oli tuossa jäähyssä minimaalinen (luokkaa 0-1 astetta). Testeissä Dual fan malli on lisäksi äänekkäämpi kahden tuulettimen takia.
mutta siinä taisi olla eri osatkäviskö nämä osat jos kasaan pelikoneen
Tämmöset osat olis että oisko näissä järkee ku en ite hirveesti tiiä näistä?bbs.io-tech.fi
Sulla oli jo ketju samasta asiasta, ei aina tarvitse tehdä uutta ketjua.
?käviskö nämä osat jos kasaan pelikoneen
Tämmöset osat olis että oisko näissä järkee ku en ite hirveesti tiiä näistä?bbs.io-tech.fi
mutta siinä taisi olla eri osat
Kuten sanoin, ei tarvitse tehdä uutta ketjua kun samasta asiasta olet jo ketjun tehnyt.