Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykypäivänä tolla näyttiksellä ei vaan tee enää mitään. Arkki lämpötyynyjäkin maksaa enemmän kuin itse näytönohjain...Joo, mie arcticin tyynyt tilasinkin. Mulla on useempi vanhempi emolevy joista on tarkotus näperellä toimivia koneita, en vielä oo päättäny että mihinkä niistä tuon näyttiksen laitan
Mulla on tarkotuksena rakentaa vanhempia koneita ja ylikellottaa joitain prosessoreja ja muuten vaan näpertää näiden kanssa, tekemällä oppii.Nykypäivänä tolla näyttiksellä ei vaan tee enää mitään. Arkki lämpötyynyjäkin maksaa enemmän kuin itse näytönohjain...
Ei millään pahalla, mutta tämä ei vastaa esitettyyn kysymykseen millään lailla. Tässä kysyttiin että mikä on sopiva lämpötyyny. Jotkut meistä (mm. minä) harrastaa vanhoja koneita ja laittaa vanhoja kamoja kuntoon ja siksi vanhoihinkin vehkeisiin liittyviä kysymyksiä voi silloin tällöin putkahdella foorumille. Itsekin olen vaihdellut useampiin vanhoihin näytönohjaimiin lämpötyynyjä ja kun mistään ei oikein löytynyt tietoa että miten paksua tyynyä sinne on hyvä laittaa, niin piti vaan arvioida vanhan tyynyn paksuus ja laittaa uutta yhtä paksua tilalle.Nykypäivänä tolla näyttiksellä ei vaan tee enää mitään. Arkki lämpötyynyjäkin maksaa enemmän kuin itse näytönohjain...