Kugassa oli viiksessä säädin, jolla pystyi nostamaan tai laskemaan 1km/h pykälissä, tai jos painoi pohjassa, niin pyöristi lähimpään kymppiin ja siitä kympin pykälin. Caprissa ratissa painikkeet, mutta noilla ärsyttävilä napeilla, joita kesti hetken aikaa opetella käyttämään. Kevyt painallus 1 km/h ja kovempi painallus sitten sama, eli seuraavaan tasakymppiin ja siitä kympin pykälin.
Olisko Octaviassa ollut kympin pykälin viiksessä säätö molempiin suuntiin ja viiksen päästä sai +1 km/h. Eli ylöspäin pystyi säätää pienin pykälin, mutta alaspäin vain kympin kerrallaan.
Kaikissa tietysti myös sen hetkisen nopeuden valinta jonkinlaisella set-painikkeella ja Caprissa ainakin myös res-painike. Jos tiputat vakkarin pois jarrulla tai x-painikkeella (ratissa), niin edellinen vakkarin asetus jää muistiin, jonka voit res:llä palauttaa.
Oon ottanut sen liikennemerkeistä mukautuvan säädön pois käytöstä, joten siitä en osaa sanoa mitään.
Tykkään tosta, että pystyy säätämään 1 km/h kerrallaan. En oikein osaa sanoa onko viiksi vai ratti parempi. Nyt oon tottunut rattiin ja kallistun ehkä siihen. Vielä kun saisi sen fyysisen napin siihen takaisin.
Säätöön varmasti tottuu. Enemmän mua adaptiivisessa kiinnostaa etäisyys. Octaviassa tai Kugassa ei pisinkään etäisyys ollut mun mielestä riittävä. Caprissa jo toiseksi korkein on pidempi kuin Kugan pisin etäisyys (joka oli ehkä samaa luokkaa Octavian kanssa, en enää oikein muista). Sillä pitää jo sen neljä sekuntia