Mielipiteitä kokoonpanosta

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
110
Nyt Black Fridayn tienoilla olisi tarkoitus hankkia porukoille (ja itselle viikonloppuisin :) ) uusi kone. Koneella pitäisi pystyä pelaamaan vähintään pari vuotta vanhoja pelejä (tarpeen vaatiessa alennetuilla graffoilla) perus selailun ohessa, mutta muutoin fokuksena on että kone olisi mahdollisimman pitkäikäinen (siksi en halua valmiita konepaketteja). Budjetti noin 700€+-50€ (Windows hankitaan erikseen). Olen ajattelut että Ryzen 2400G olisi suht hyvä kompromissi jolla rakentaa pohja koneelle (koska sisäänrakennettu GPU). Myöhemmin, aikaisintaan vuoden päästä, kokoonpanoon olisi mahdollista ottaa käyttöön käytetty GTX 970 omasta nykyisestä koneesta.

Kauppapreferenssi on Jimms koska sieltä saisi kasauksen (tällä hetkellä ei löydy aikaa eikä inspiraatiota kasaamaan itse, joten maksan mieluummin tästä lystistä). Olen laatinut tällaisen setin, löytyykö muutosehdotuksia? Yritin valita suht laadukkaita kompponentteja jolla pärjäisi vuosia eteenpäin ja päivitettävyys säilyisi suht hyvänä. Jos Black Fridaynä tulee hyviä tarjouksia niin hieman tuota voisi vielä muokata, mutta mennään näillä nyt aluksi.

kone.JPG
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 371
Viestejä
4 331 701
Jäsenet
72 201
Uusin jäsen
peppu9999

Hinta.fi

Ylös Bottom