Microsoft outlook.com sähköposti tilin kirjautumistiedot hukassa

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 470
Olen vuosia sitten luonut vaihtoehtoisen outlook.com sähköpostiosoitteen iPadilla MS Outlook client tiliasetusten kautta pääsähköpostilaatikon rinnalle, väittäisin etten tuolloin saanut erillisiä kirjautumistietoja.

Minulla ei ole siis tiedossani tarvittavia kirjautumistietoja ja näille olisi pikainen tarve koska olen lähettämässä Samsungille tätä kyseistä iPadia vaihto-ohjelman merkeissä.

Pääsen siis käyttämään vaihtoehtoista osoitetta pääsähköpostiosoitteen kautta mutta vaihtoehtoinen osoite (laatikko) avautuu käytettäväksi ainoastaan vain Ipad & MS Outlook clientilla, ei esim. selaimella outlook.com kautta tai pc:llä Outlook clientin kautta.

Viimeisen vuoden aikana olen lukuisia kertoja yrittänyt palauttaa kyseistä tiliä käyttämällä Recover your account palvelua mutta viimeksi tänään sain automaattisen vastauksen "Valitettavasti, automaattinen järjestelmämme ei pystynyt varmistamaan, että antamasi tiedot olivat riittävät validoidaksemme tilin omistajuuden".

Soittelin myös Microsoftin suomenkieliseen tukeen (0800523121) mutta sopivaa valinta vaihtoehtoa ei löytynyt, valintaehdossa tilin kirjautumis- & salasana ongelmat Outlook ym. pyytävät vain käyttämään https://account.live.com/password/reset ongelman ratkaisemiseksi ja tämä osoite ohjautuu taas Recover your account palveluun jota olen jo yrittänyt.

Ipad & MS Outlook tiliasetusten kautta en voi tehdä juurikaan mitään, poistaessa kyseisen osoitteen voin aina tämän lisätä uudelleen käytettäväksi ilman kirjautumistietoja.

En tiedä laisinkaan mitä enää voisin tehdä joten kaikki ehdotukset sekä apu otetaan vastaan.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 470
Olisiko tämä ns. jaettu sähköpostilaatikko ja webin kautta pääset sinne esim. näin.
Loogisesti ajateltuna tämä olisi saattanut hyvinkin olla jaettu laatikko mutta valitettavasti vaihtoehtoisen osoitteen lisääminen ei onnistunut, kiitos kuitenkin vinkistä !

Kunhan olen juonut vain aamukahvit, aloittelen vaihtamaan eri palveluiden osoitteita uuteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 525
Viestejä
4 240 351
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom