Microsoft julkaisi ensimmäisen Windows 10 RS4 -koontiversion Insider-käyttäjille

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 870



Microsoft on julkaissut Windows Insider -käyttäjille uuden koontiversion Windows 10:stä. Uusimman 17004 koontiversion jakelu on rajoitettu Fast Ring -jakeluverkon Skip Ahead -option valinneille käyttäjille, sillä se kuuluu virallisesti Fall Creators Updatea (RS3) seuraavaan RS4-versioon.

Windows 10:n koontiversio 17004 laajentaa jälleen Fluent Design -muotokielen käyttöä. Sen mukanaan tuoma uusi läpikuultavuusefekti sekä Reveal-efekti ovat nyt käytössä myös Käynnistä-valikossa. Reveal-efekti helpottaa minimalistisen suunnittelun hahmottamista korostamalla painikkeen, jonka oletuksena näkymättömien rajojen sisällä hiiri on sekä korostamalla viereisten painikkeiden reunat.

Fluent Design -päivityksen lisäksi uusi RS4-koontiversio keskittyy lähinnä korjaamaan edellisten versioiden ongelmia. Tulevat RS4-versiot tulevat sisältämään myös RS3- eli Fall Creators Update -koontiversioiden muutoksia, mutta katse on jo tulevaisuudessa ja Windowsin seuraavassa merkittävässä päivityksessä.

Lähde: Microsoft

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Olisi mielenkiintoista testata, mutta meni toistamiseen oma insider asennus kuralle. Pistin päivittymään joku viikko sitten jonkun version ja kun pyysi boottia niin jäi johonkin alasmeno vaiheeseen jumittamaan. 24h odottelua ja ei muutosta. Virtuaalille deleteä ja siihen jäi omalta osalta insider kokeilut. Tulihan sitä oltua alusta asti mukana.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 530
Olisi mielenkiintoista testata, mutta meni toistamiseen oma insider asennus kuralle. Pistin päivittymään joku viikko sitten jonkun version ja kun pyysi boottia niin jäi johonkin alasmeno vaiheeseen jumittamaan. 24h odottelua ja ei muutosta. Virtuaalille deleteä ja siihen jäi omalta osalta insider kokeilut. Tulihan sitä oltua alusta asti mukana.
Itse olen myös ihmetellyt tuota win10 sammutukseen tai uudelleenkäynnistykseen jumiin jäämistä, en tosin ole jaksanut mitään 24h odotella, puolen tunnin jälkeen väkisin boottaus ja yleensä on päivittynyt loppuun.

Jotain on ilmeisesti tehty win10n sammutus ja uudelleenkäynnistyspuolella väärin, kun tuota sammuttaessa jumiin jäämistä ilmenee myös päivitysten ulkopuolella ja niistä kun ei voi mitään raporttiakaan lähettää, kun mitään jälkiä ei tuosta jää.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
107
Olisi mielenkiintoista testata, mutta meni toistamiseen oma insider asennus kuralle. Pistin päivittymään joku viikko sitten jonkun version ja kun pyysi boottia niin jäi johonkin alasmeno vaiheeseen jumittamaan. 24h odottelua ja ei muutosta. Virtuaalille deleteä ja siihen jäi omalta osalta insider kokeilut. Tulihan sitä oltua alusta asti mukana.
Itse olen myös ihmetellyt tuota win10 sammutukseen tai uudelleenkäynnistykseen jumiin jäämistä, en tosin ole jaksanut mitään 24h odotella, puolen tunnin jälkeen väkisin boottaus ja yleensä on päivittynyt loppuun.

Jotain on ilmeisesti tehty win10n sammutus ja uudelleenkäynnistyspuolella väärin, kun tuota sammuttaessa jumiin jäämistä ilmenee myös päivitysten ulkopuolella ja niistä kun ei voi mitään raporttiakaan lähettää, kun mitään jälkiä ei tuosta jää.
No hyvä että tuo sammumis hitaus ei johdu oman asennuksen vanhuudesta. Sillä itelläkin kestää se 15 min sammua vaikka käynistyy 2 min
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
129
Juuri päivittymässä. Korjaa ongelman "We fixed an issue resulting in the last flighted build sometimes green screening with a SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION in win32kfull.sys." joka minulle tapahtui kerran mutta seuraava kerta olisi voinut tapahtua huonompana hetkenä eli kiva päivitys. :)
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
129
Olisi mielenkiintoista testata, mutta meni toistamiseen oma insider asennus kuralle. Pistin päivittymään joku viikko sitten jonkun version ja kun pyysi boottia niin jäi johonkin alasmeno vaiheeseen jumittamaan. 24h odottelua ja ei muutosta. Virtuaalille deleteä ja siihen jäi omalta osalta insider kokeilut. Tulihan sitä oltua alusta asti mukana.
Itse olen myös ihmetellyt tuota win10 sammutukseen tai uudelleenkäynnistykseen jumiin jäämistä, en tosin ole jaksanut mitään 24h odotella, puolen tunnin jälkeen väkisin boottaus ja yleensä on päivittynyt loppuun.

Jotain on ilmeisesti tehty win10n sammutus ja uudelleenkäynnistyspuolella väärin, kun tuota sammuttaessa jumiin jäämistä ilmenee myös päivitysten ulkopuolella ja niistä kun ei voi mitään raporttiakaan lähettää, kun mitään jälkiä ei tuosta jää.
No hyvä että tuo sammumis hitaus ei johdu oman asennuksen vanhuudesta. Sillä itelläkin kestää se 15 min sammua vaikka käynistyy 2 min
Minulla ei ole sammuttelut pahemmin suuressa osassa insider preview versioita hidastelleet. Jotku buildit kyllä.. Oon nyt käyttänyt kai joku 2,5v+(vuodet menee joskus sekaisin mutta ennen julkaisua jo huomattavasti) pelkästään näitä versioita.

Mutta siis itse asiaan; kaikista nopein buildi sammumaan tähän mennessä on näköjään tämä tässä uutisoitu. Laittaa reboot niin just ehtii lukea restarting.
 

fei

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
207
"korostamalla painikkeen, jonka oletuksena näkymättömien rajojen sisällä hiiri on sekä korostamalla viereisten painikkeiden reunat."

En ymmärrä. :beye:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 870
"korostamalla painikkeen, jonka oletuksena näkymättömien rajojen sisällä hiiri on sekä korostamalla viereisten painikkeiden reunat."

En ymmärrä. :beye:
Painike, menu-kohta, you name it, uutiskuvassa esimerkki menusta. Eli se missä hiiri hoveroi on koko palikka korostettu, viereisistä reunat
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 058
"korostamalla painikkeen, jonka oletuksena näkymättömien rajojen sisällä hiiri on sekä korostamalla viereisten painikkeiden reunat."

En ymmärrä. :beye:
Kuva selventää, eli tuo valitun napin harmaa neliö ja ylöpuolisen napin yläpuolinen viiva + alapuolisen napin alapuolinen viiva. Seuraavat kursorin sijaintia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 166
Viestejä
4 309 140
Jäsenet
71 991
Uusin jäsen
kupla4ku

Hinta.fi

Ylös Bottom