- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 22 756
Microsoft tulee esittelemään GDC-messuilla DirectSR-teknologian. Tällä hetkellä on vielä hieman epäselvää, mikä DirectSR:n luonne on, varmaa on vain että se liittyy kuvan skaalaamiseen ja että sekä AMD että NVIDIA ovat olleet aktiivisesti mukana sen kehityksessä.
DirectSR tulee sanoista Super Resolution, mutta tällä hetkellä ei ole tiedossa onko kyseessä Microsoftin standardiskaalain kaikille, rajapinta jolle valmistajien pitäisi sovittaa omat teknologiansa kuten DLSS, FSR ja XeSS, vai mikä.
edit:;
Nyt tiedetään: DirectX Innovation on Display at GDC 2024 - DirectX Developer Blog
Tuon kanssa kehittäjä tekee yhden toteutuksen ja sillä toimii niin DLSS, FSR kuin XeSSkin. Skaalauksen osalta siis. Muut osat teknologioista jää nähtäväksi.
Lähde: https://schedule.gdconf.com/session...ducing-directsr-presented-by-microsoft/903872
DirectSR tulee sanoista Super Resolution, mutta tällä hetkellä ei ole tiedossa onko kyseessä Microsoftin standardiskaalain kaikille, rajapinta jolle valmistajien pitäisi sovittaa omat teknologiansa kuten DLSS, FSR ja XeSS, vai mikä.
edit:;
Nyt tiedetään: DirectX Innovation on Display at GDC 2024 - DirectX Developer Blog
Tuon kanssa kehittäjä tekee yhden toteutuksen ja sillä toimii niin DLSS, FSR kuin XeSSkin. Skaalauksen osalta siis. Muut osat teknologioista jää nähtäväksi.
Lähde: https://schedule.gdconf.com/session...ducing-directsr-presented-by-microsoft/903872
Viimeksi muokattu: