Microsoft aikoo vapauttaa käyttäjät surkeiden RGB-ohjelmistojen ikeestä

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 410
Minä jo ehdin toivoa, että Microsoft estäisi kaikkien surkeiden RGB-softien toimimisen. Ja se olisikin ollut hyvä juttu.
Mutta lähteekin itse samaa RGB-sotkua edistämään...
:sholiday:
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 233
Minä jo ehdin toivoa, että Microsoft estäisi kaikkien surkeiden RGB-softien toimimisen. Ja se olisikin ollut hyvä juttu.
Mutta lähteekin itse samaa RGB-sotkua edistämään...
:sholiday:
Jep, se olisikin hyvä juttu, että estäisi kaikkien surkeiden RGB-softien toimimisen, ja toimimaan jäisi vain hyvät softat. Vaan kukas sen määritelmän tekee, mikä softa on hyvä ja mikä on surkea..
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 555
Minä jo ehdin toivoa, että Microsoft estäisi kaikkien surkeiden RGB-softien toimimisen. Ja se olisikin ollut hyvä juttu.
Mutta lähteekin itse samaa RGB-sotkua edistämään...
:sholiday:
Niin siis tilannehan on se, että monessa tuotteessa vilkkuu joulukuusivalot ja väriaallot ellei ole kontrollisoftaa asennettuna. Jos RGB-softien toiminta estettäisiin niin se olisi yhtä valoshowta ilman säätö- tai poislaittomahdollisuutta.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 452
Itse olen kahta noita ilmaisia RGB softia koittanut ja samaa kuraa kun valmistajien omat ja omalla raudalla ei toiminut kun osan laitteista.
Saisi myös microsoft tehdä yleisversion Hiiri ja näppis softista.
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
129
Saisi myös microsoft tehdä yleisversion Hiiri ja näppis softista.
Ei sama asia mistä puhut ihan mutta itse teen näppäincomboja suoraan näppikseen PowerToys(Microsoftin työntekijöitä kehityksen takana) softalla. "Keyboard Manager" sektiolla. Saan noiden avulla ALT+Print Screen combon kun on numpaditön näppis eikä erillistä print screeniä(ei toimi FN+Print Screen ja Asuksen Armoury Crate ei tue että sillä saisi onnistumaan juuri Print Screeniä) ja samalla lisäsin combon että ottaa Nvidia Experience screenshotinkin pelkällä home-napilla.
1676308140681.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Joku tälläinen itselläkin ollut hakusessa, kun ei oikein open rgb pelaa varsinkaan lepotilojen kanssa.
 
Liittynyt
22.11.2022
Viestejä
15
Mun nähdäkseni tämä on juuri sen luontoinen asia mitä käyttöjärjestelmän kuuluisikin tehdä. Vähän sama kuin puhelimissa ei nykyään tarvita mitään 3rd party appista kameraa varten.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
32
Ihan hyvä että Microsoft yrittää myös omiaan, mutta tuntuu että parempi olisi vaan pistää paukut jo olemassa olevaan OpenRGB projektiin, jossa on windows, linux ja macos tuki.
Itsekin pitäisin siitä enemmän, että Microsoft tukis OpenRGB:tä, eikä tekis omaa ohjelmistoa. Ehkä tulevaisuudessa ton Microsoftin RGB-ohjelmiston kanssa alkaa näkymään mainoksia näppäimistön valoissa: "Hei, Kiinnostaisko OneDrive tai Office"
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 778
Viestejä
4 203 332
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom