• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Microsoft 365 family 27 months

mie

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Tuote: Microsoft 365 Family 27 months
Tarjoushinta: 104,99€
Normaalihinta: Amazonissa n. 150€, Suomessa Ovh 100€/12 kk
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Ei tiedossa, "spring sale"
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B09MV4H12L
Promokoodi: -


Kommentti tarjouksesta: Aikoinaan ollut myös hitusen halvemmalla, mutta melko lähellä pohjia.

Myös 365 single 12 kk hyvään hintaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
7
Voiko tuota family pakettia käyttää siten että kaikki tuo 6tb on käytössä yhdellä laitteella. Ilmeisesti näille pitää kuitenkin tehdät omat tunnukset ja näkyisivät erillisinä "asemina". Onko tämmönen tehtävissä esim PC:llä?
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Voiko tuota family pakettia käyttää siten että kaikki tuo 6tb on käytössä yhdellä laitteella. Ilmeisesti näille pitää kuitenkin tehdät omat tunnukset ja näkyisivät erillisinä "asemina". Onko tämmönen tehtävissä esim PC:llä?
Ei.

Docker / VM virityksellä saattaa onnistua.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
272
Onks joku kokeillu, saako noilla 22,5 kk jatkoa 365 Personaliin? Joskushan on voinut 12 kk Familylla jatkaa 18 kk Personalia.
Jos on 365 Personal tilaus päällä 6kk eteenpäin ja siihen päälle ostaa 365 Familyn 12kk paketin, niin nykyinen tilaus vaihtuu samantien 365 Familyksi ja on voimassa 18kk. (Switch to Microsoft 365 Family or Microsoft 365 Personal - Microsoft Support)

Eli ilmeisesti ei pysty Familylla jatkamaan Personal tilausta. Itse pari vuotta sitten olin samassa tilanteessa ja silloin en ainakaan löytänyt tapaa jatkaa Personal tilausta Family koodilla.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
431
Miten tässä käytännössä määritetään tämä "sama kotitalous" ja ovatko tilit jotenkin yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, jos omassa perheessä on 4 ja vanhemmille 2 kpl niin onnistuuko näin?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Miten tässä käytännössä määritetään tämä "sama kotitalous" ja ovatko tilit jotenkin yhteydessä toisiinsa? Tarkoitan, jos omassa perheessä on 4 ja vanhemmille 2 kpl niin onnistuuko näin?
Ei minkäänlaista kontrollointia. Itsekin olen pari käyttäjää jakanut eikä kysellä mitään muuta kuin sähköpostiosoite.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Ei.

Docker / VM virityksellä saattaa onnistua.
Siis onko tuossa joku rajoitus ettei yhden paketin tilit toimi samalla koneella tms? Kun kyllä yhdellä koneella samalla käyttäjällä voi olla useampi OneDrive-tili käytössä:

1680005334358.png


Disclaimer: eivät kyllä ole tuollaisten kotikäyttöön tarkoitettujen 365:n tilejä.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Siis onko tuossa joku rajoitus ettei yhden paketin tilit toimi samalla koneella tms? Kun kyllä yhdellä koneella samalla käyttäjällä voi olla useampi OneDrive-tili käytössä:



Disclaimer: eivät kyllä ole tuollaisten kotikäyttöön tarkoitettujen 365:n tilejä.
Vastasit juuri itse itsellesi. Yritystilejä voi olla monta, mutta kotikäyttäjillä vain yksi.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Paljonko näitä voi ketjuttaa? Ostin viime mustana perjantaina maksimit, eli oisko ollut 5 vuotta. Saakohan tohon päälle taas vuoden, vai pitääkö odottaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Mulla oli ostettuna ennestään tammikuu 2028 asti, eikä antanut enää lisää ketjuttaa kun yritin 15-kuukauden koodia lisätä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 682
Voiko tuota family pakettia käyttää siten että kaikki tuo 6tb on käytössä yhdellä laitteella. Ilmeisesti näille pitää kuitenkin tehdät omat tunnukset ja näkyisivät erillisinä "asemina". Onko tämmönen tehtävissä esim PC:llä?
Mulla on ylimääräinen tunnus käytössä siten, että olen mapannut sen yhdeksi kansioksi toiselle käyttäjälle. Jolloin se siis näkyy tietysti yhdessä ja samassa onedrivessä, mutta ei kuluta "pääkäyttäjän" kapasiteettia.
 
Liittynyt
28.08.2019
Viestejä
9
Myyjänä tässä on "Amazon Media EU Sarl", mitenhän tuo eroaa verrattun jos myyjänä on "Amazon"? Lisäksi tuleeko tuolta ihan koodit sähköpostiin jotka voi laittaa suoraan Microsoft -tilille? Tässä ei siis tule mitään linkityksiä Amazon -tilille?
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
272
Näitä en ainakaan itse saanut Suomi toimituskohteena valittuna, onnistuiko muilla?
Reilu vuosi sitten kun ite ensimmäistä kertaa tilailin Microsoft 365 koodia amazonista niin herjas ettei onnistuis:
Onnistuuko tilaus? Mulla herjaa "You cannot purchase this product as this region is currently not supported. Any bundle discounts associated with this product will not be applied in this purchase."
Sain tilattua sitten kuitenkin, muistaakseni juurikin näillä vinkeillä:
Sen jälkeen ei ole noissa tilauksissa tarvinut tehdä enää mitään.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
53
Kätevä tapa muuten saada sisältöä ilmasta toimitusta varten amazonissa, postitettava singlelisenssi (12kk 44,99€+veroero) on vain 1€ kalliimpi kuin digitaalinen, jos siis singlelle tarvetta.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
324
Tämä jälleen saatavilla, aloituksen linkistä löytyy mutta hinta noussut pari euroa.

Tilasin, tuli kahtena eri koodina Amazoniin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 483
Viestejä
4 163 813
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom