• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Microsoft 365 Family 15kk 6 käyttäjää - Amazon.de

Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
55
Tuote: Microsoft 365 Family 15kk, 6 käyttäjää (+McAfee tai Norton tietoturvapaketti)
Tarjoushinta: 53,99€
Normaalihinta: 99€/12kk Microsoftin sivuilta ostettuna
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: -
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/dp/B08VF19JRD?th=1
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Kelpo hintaan Microsoft 365 Family tilaus 15 kuukaudelle ja lisäksi McAfee tai Nortonin tietoturvapaketti, jos sille jotain käyttöä keksii. Saatavilla myös Microsoft 365 Family 27kk tilaus hintaan 104,99€, mutta se tulee kalliimmaksi kuin 2x15kk. Microsoft 365 tilauksia voi ilmeisesti ketjuttaa max 5 vuotta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Tuossa Nortonissa muuten myös perustason VPN, joka itselle aivan riittävä satunnaiseen käyttöön. Korvasi NordVPN:n josta pelkästään meni jo muutama kymppi vuodessa.
 

8>6

Liittynyt
17.02.2024
Viestejä
5
Onko tässä joku kikka miten sen saa ostettua. Minulle ilmoittaa että
"You cannot purchase this product as this region is currently not supported. Any bundle discounts associated with this product will not be applied in this purchase."
vai onko tämä support poistettu äskettäin?
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
34
Tuossa Nortonissa muuten myös perustason VPN, joka itselle aivan riittävä satunnaiseen käyttöön. Korvasi NordVPN:n josta pelkästään meni jo muutama kymppi vuodessa.
Saako tuossa jotenkin pelkän VPN:n asennettua, kun on jo muu antivirussofta?

Onko tässä joku kikka miten sen saa ostettua. Minulle ilmoittaa että
"You cannot purchase this product as this region is currently not supported. Any bundle discounts associated with this product will not be applied in this purchase."
vai onko tämä support poistettu äskettäin?
Eilen ainakin vielä ostin itse.
 
Liittynyt
22.11.2022
Viestejä
48
Onko tässä joku kikka miten sen saa ostettua. Minulle ilmoittaa että
"You cannot purchase this product as this region is currently not supported. Any bundle discounts associated with this product will not be applied in this purchase."
vai onko tämä support poistettu äskettäin?
Ainakin aikaisemmin piti jättää Deutschland johonkin laatikkoon, tästä oli jonkin vanhemman tarjouksen yhteydessä juttua. Mitään fyysistä ei kai tässäkään olla kerran toimittamassa.
 

8>6

Liittynyt
17.02.2024
Viestejä
5
Ainakin aikaisemmin piti jättää Deutschland johonkin laatikkoon, tästä oli jonkin vanhemman tarjouksen yhteydessä juttua. Mitään fyysistä ei kai tässäkään olla kerran toimittamassa.
Otin yhteyttä asiakaspalveluun, sanoivat että ongelma myyjän puolella ja sitä korjataan ja että yritä myöhemmin uudestaan. Kokeilin vaihtaa osoitetta mutta ei auttanut. En ainakaan itse saa tällä hetkellä ostettua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 874
Viestejä
4 207 061
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom