• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Merinovillasukat alk. 2,90€ varrettomat viisi paria 3,68€ kpl

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
982
Tuote: Merinovillasukat ja muita poistoja
Tarjoushinta: alk. 2,90€
Normaalihinta: enemmän
Kauppa: greengokauppa
Voimassa: toistaiseksi
Linkki: Varreton merinovillasukka - GreenGoKauppa

Bad Santa merinot: BAD SANTA Merinovillasukat 🎅 - GreenGoKauppa

Poistoväri varreton merino: Varreton merinovillasukka POISTOVÄRI - GreenGoKauppa

Myös merinovillapipot 4,90€ Merinovillapipo SEVERI - GreenGoKauppa


Kommentti tarjouksesta:

Suomalaista laatukamaa. 50€ ilmaiset postikulut. Kokoja tulee ja menee, eli jos ei löydy sopivia kokoja esim. tuohon viiden pakettiin, niin odota pari päivää niin taas löytyy.

Kannattaa tsekata myös urheilu- ja työsukkatarjonta
 
suht reilusti muovia merinon seassa. Esim. pipo 50/50 merino/muovi. Käyttäjästä ja käyttötapauksesta sitten kiinni, että onko tuo hyvä vai huono asia. Itse suosisin 100% merinotuotteita
 
Näiden mainoksia on tullut viime aikoina paljon vastaan. Kotimainen sukka kyllä kiinnostaisi, kun kehuvat mainoksissaan kestävyyttä ja sukan hyvää hengittävyyttä. Työpäivinä tulee käytettyä turvakenkiä 12h päivässä, joten hengittävyys olisi plussaa. Hinnat eivät ole kyllä pahat.

Onko kellään kokemuksia noista sukista?
 
Näiden mainoksia on tullut viime aikoina paljon vastaan. Kotimainen sukka kyllä kiinnostaisi, kun kehuvat mainoksissaan kestävyyttä ja sukan hyvää hengittävyyttä. Työpäivinä tulee käytettyä turvakenkiä 12h päivässä, joten hengittävyys olisi plussaa. Hinnat eivät ole kyllä pahat.

Onko kellään kokemuksia noista sukista?
Oisko ollut BF-hulinat, niin tilasin varrellisia merinoja talvikäyttöön, olen tykännyt. Melkein tekisi mieli sen perusteella ottaa noita varrettomia arkikäyttöön tuolla hintaa.
 
Tuli viime vuoden lopulla tilattua tuolta 4 paria lyhytvartisia Kotoilu-villasukkia 7,90€/pari. Ihan jees, tosin kovin nopeasti nukkaantuivat.

PS. Ovat kovia spämmimään meiliä, lähes päivittäin tuli jotain mainosta.
 
Näiden mainoksia on tullut viime aikoina paljon vastaan. Kotimainen sukka kyllä kiinnostaisi, kun kehuvat mainoksissaan kestävyyttä ja sukan hyvää hengittävyyttä. Työpäivinä tulee käytettyä turvakenkiä 12h päivässä, joten hengittävyys olisi plussaa. Hinnat eivät ole kyllä pahat.

Onko kellään kokemuksia noista sukista?
3 vuotta käyttänyt. Kun kerran siirtyy merinoihin niin eipä ole takaisin paluuta.

Sitten ihan tiedoksi että 100% merinosukka menisi puhki alle viikossa. Tosin kun vetäisee armeijan maihareihin ohuen merinon urheilusukan alle niin saa käytännössä hiostamattoman kombon. Viikon kertausharjoitus meni kuivin jaloin 🤩
 
Kestävyydestä en voi heidän suklaan kehua, kuvituksesta kyllä. Puuvilla sukista ei kokemusta, mutta merino- ja pellavasukat kyllä kuluu hetkessä puhki.
 
Samoja kokemuksia. Sukat edullisia metinosukiksi ja kotimaisia. Oikeasti laadukkaat merinovillaiset sukat maksavat 15-30€ alkaen per pari. Alle kympin hintaisina per pari niinkuin nämä Oriveden Sukkatehtaan sukat ovat, ei mitenkään saa niitä kaikista laadukkaimpia ja se kannattaa huomioida. Sukat kestävät n. puoli vuotta päivittäisessä käytössä mikäli niitä käyttää kerran viikossa ja n. 25 pesua. Sukat alkavat nukkaantua helposti ja menettävät muotoaan, mutta käytössä venyvät sitten takaisin kun laittaa jalkaan.

Tässä muutama sana pesula-alan ammattilaiselta.
 
Näyttäisi siltä, että ilmainen toimitus tulee jo noin 35 € ostoksilla. Ainakin itselläni 38,20 € tilaus riitti ilmaiseen toimitukseen.
 
Pipo voi olla täyttä villaa. Se ei kohtaa samanlaista kulumista. Esim. villasukkiin neulojat käyttää Seitsemää Veljestä, jossa 20-25 % muovia, mutta pipon voi tehdä pelkästä villasta. Erikoinen valinta heiltä laittaa pipoon enemmän muovia kuin sukkiin.

Sukkamestarien sukat ainakin kuluvat nopeasti. Vaikka valitsisi sellaisen joka teoriassa inttisukkien kuluttajaversio. Jos kestävyys on se avainsana niin voin suositella Stadium Outletin Norfolk-merinovillasukkia (11 € / 3 kpl). Niissä vielä enemmän muovia (44 %) ja mielestäni tiheämpi ja paksumpi neulos.
 
Tuote: Merinovillasukat ja muita poistoja
Tarjoushinta: alk. 2,90€
Normaalihinta: enemmän
Kauppa: greengokauppa
Voimassa: toistaiseksi
Linkki: Varreton merinovillasukka - GreenGoKauppa

Bad Santa merinot: BAD SANTA Merinovillasukat 🎅 - GreenGoKauppa

Poistoväri varreton merino: Varreton merinovillasukka POISTOVÄRI - GreenGoKauppa

Myös merinovillapipot 4,90€ Merinovillapipo SEVERI - GreenGoKauppa


Kommentti tarjouksesta:

Suomalaista laatukamaa. 50€ ilmaiset postikulut. Kokoja tulee ja menee, eli jos ei löydy sopivia kokoja esim. tuohon viiden pakettiin, niin odota pari päivää niin taas löytyy.

Kannattaa tsekata myös urheilu- ja työsukkatarjonta
100% merinopipoja saa kympillä tai ainakin oli keväällä. En ostaisi akryylisekotteista.
 
Varoituksen sana näiden urheilusukista. Vaimo osti niitä nipullisen, ja totesi ettei ole ikinä salilla käyttänyt niin hiostavia sukkia. Aivan kuin muovikassit olisi olleet jalassa. Ei tarvitse tilata lisää.
 
100% merinopipoja saa kympillä tai ainakin oli keväällä. En ostaisi akryylisekotteista.
Jos kehuu tietävänsä paremmista tarjouksista mitä alkuperäinen postaaja on kertonut, niin voi kohteliaasti laittaa myös linkin tuohon parempaan tarjoukseen - jos vain mahdollista?

Toivottavasti jatkossa saadaan aina linkit tarjouksiin.
 
Miten nää merinot toimii lekkarissa kävellen/juostessa? On ollut ongelmaa löytää nyt hyvää sukkaa lenkkariin. Käytim vuosia salomonin juoksusukkaa, mutta niitä ei saa enää uutena, kestivät rehellisesti luokkaa 10v, mutta nyt ovat kaikki puhki ja pitäisi hommata uusia, niin mitä on ostanut niin 10 lenkkiä ja puhki. Pitäisi löytää sellainen yleissukka, joka käy lenkkariin kävelyyn, juoksuun, salille, koiralenkille jne. ja kestää!
 
Miten nää merinot toimii lekkarissa kävellen/juostessa? On ollut ongelmaa löytää nyt hyvää sukkaa lenkkariin. Käytim vuosia salomonin juoksusukkaa, mutta niitä ei saa enää uutena, kestivät rehellisesti luokkaa 10v, mutta nyt ovat kaikki puhki ja pitäisi hommata uusia, niin mitä on ostanut niin 10 lenkkiä ja puhki. Pitäisi löytää sellainen yleissukka, joka käy lenkkariin kävelyyn, juoksuun, salille, koiralenkille jne. ja kestää!
Merinosukat eivät ole kulutuksenkestäviä. Yksi pari Sukkamestareiden nilkkasukat kestää kokopäiväistä puuhastelua 6000 askeleen päiväoleskelua n. 3kk 85kg:n ruhon alla. Kylmemmillä keleillä tai jos jalkine (saapas, turvakenkä, maihari jne.) vaatii, niin ohut merino alle ja päälle saa laittaa minkä tahansa sukan. Ostaa sen merinosekoitesukan nyt mistä tahansa, niin lopputuloksena muut sukat päätyvät autotalliin räteiksi.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Viestejä
5 235 350
Jäsenet
83 348
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom