Sprada oli jo nopeampi, mutta tarkoitti varmaankin näitä keycappejä:Keebs-taudin saaneelta aloittelijalta päivää! 65% näppäimistö houkuttelisi kovasti ja tässä alustavia ajatuksia sellaisen hankintaan:
Keychron Q2 kiinnotaisi kovasti valmiina settinä + valmiina pakettina, jota olisi halutessa helppo modailla niin pehmusteiden/tapemod/jne. kuin myös switch/keycappien puolesta. Ovat kuitenkin sivuilla sen verran hinnoissaan + tyyris rahti, että olen miettinyt jos tuollaisen rakentaisi suoraan osista. Tän hetken karkea suunnitelma olisi ostaa Q2 Barebonena (Proshopissa näyttäis olevan 124,99e). Switcheiksi Gateronin Oil King (Amazonissa 72kpl/76e). Enää ongelmaksi koituu sitten itse näppäimet. Näiden suhteen olen vielä suhteellisen kujalla mitkä tuohon varmasti passaisivat ihan siis teknisesti. Mieluiten olisin ostanut Keychronin harmaan setin, kuten tässä Linkki , mutta tuosta taas ei saa ISO layouttia ollenkaan.
Tähtäimessä jotkin vastaavat musta/harmaa + keltainen/oranssi korostusväri. Sattuuko löytymään ehdotuksia tällaiselle setille tai muuten päteviä keycap-valmistajia, joiden setit olisi mieluiten factory lubed jo valmiiksi. Akkon keycappejä tunnutaan kehuvan, mutta ymmärtääkseni eivät ole factory lubed kuitenkaan(?). En vielä tässä harrastuksen vaiheessa haluaisi aivan superhifistelyyn vielä alkaa ja lubettaan niitä itse. Sen aika tapahtuu varmaan hieman myöhemmin kun tähän hommaan on sukeltanut.

Obsidian Fusion PBT Double-shot Keycaps Set
Take a look at our custom keycaps!Carefully selected sets in different colors to suit your keyboard....

Hyvien kytkimien suhteen en osaa neuvoa, mutta maxgamingistä löytyy myös tuota oil kingiä vähän halvemmalla, aika arvokkaat kytkimet ne on näinkin:

Oil king Lineaarinen Switch
Lineaarinen kytkin 5 pin Vahvuus: 55g Pohja ulos: 80 g Ennen matkaa: 2 mm Kokonaismatka: 4 mm...