Silloin kun minä olin nuori, kovat jätkät kuuntelivat joko Metallicaa tai Iron Maidenia (mutta ei molempia!) ja kiistelivät siitä kumpi on parempi. Minusta silloin Metallica oli parempi mutta aikusena tajusin lapsellisuuteni ja totesin että molemmat ovat huippuja. Sen sijaan Megadeth ei ainakaan minun nuoruudessani herättänyt kenessäkään sen kummempia intohimoja vaikka olikin hyvin tunnettu ja tavallaan suosittu yhtye.
Mielestäni Megadeth on hyvin keskinkertainen ja jopa huono orkesteri. Ehdottomasti yliarvostettu. Hommahan lähti käyntiin siitä kun Metallica potki pois sen heikkolahjaisimman jäsenensä eli Dave Mustainen ja tämä päätti sitten perustaa oman pändin joka olisi nopeampi ja rankempi kuin Metallica mutta epäonnistui tavoitteessaan surkeasti.
Megadeath on yhtye jolla on 5-10 ihan suht hyvää kappaletta mutta loppupeleissä ei yhtään vitun hyvää kappaletta. Jokaisella albumilla on se 1-2 ihan hyvää kappaletta ja 8 paskaa täytettä.
Summa summarum: Megadeth on paska ja yliarvostettu bändi.
Mielestäni Megadeth on hyvin keskinkertainen ja jopa huono orkesteri. Ehdottomasti yliarvostettu. Hommahan lähti käyntiin siitä kun Metallica potki pois sen heikkolahjaisimman jäsenensä eli Dave Mustainen ja tämä päätti sitten perustaa oman pändin joka olisi nopeampi ja rankempi kuin Metallica mutta epäonnistui tavoitteessaan surkeasti.
Megadeath on yhtye jolla on 5-10 ihan suht hyvää kappaletta mutta loppupeleissä ei yhtään vitun hyvää kappaletta. Jokaisella albumilla on se 1-2 ihan hyvää kappaletta ja 8 paskaa täytettä.
Summa summarum: Megadeth on paska ja yliarvostettu bändi.