mATX-emolevy BTX-koppaan

Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
201
Liittynyt
12.01.2020
Viestejä
169
Mun mielestä ei maksa vaivaa rahansäästämiseksi, mutta jos haluaa kokeilla mielenkiinnosta niin todennäköisesti joutuu muokkaamaan aika paljon.
Jos lähtisin ite kokeilemaan ostaisin rikkinäisen matx emolevyn jota ei tarvitse varoa kun leikkaa ja liimaa koteloa.
Btx koteloissa usein virtalähteen johdot on mitoitettu
todella tarkkaan eli virtalähteen joutuu mahdollisesti muokkaamaan tai vaihtamaan.
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
201
Mun mielestä ei maksa vaivaa rahansäästämiseksi, mutta jos haluaa kokeilla mielenkiinnosta niin todennäköisesti joutuu muokkaamaan aika paljon.
Jos lähtisin ite kokeilemaan ostaisin rikkinäisen matx emolevyn jota ei tarvitse varoa kun leikkaa ja liimaa koteloa.
Btx koteloissa usein virtalähteen johdot on mitoitettu
todella tarkkaan eli virtalähteen joutuu mahdollisesti muokkaamaan tai vaihtamaan.
Juu virtalähde menee vaihtoon joka tapauksessa. Tuo koppa vain sopisi hyvin erääseen käyttötarkoitukseen, siksi sitä katselin. Nytkun olen tutkinut asiaa tarkemmin niin näyttää siltä että lankku sopisi koppaan muuten mutta kopan virtanapin kaapelille ei taida(?) olla paikkaa tässä Asrockin emossa. Näin:

DELL emo (virtanapin kaapeli oikealla ylhäällä, tarkempi kuva alla)
1643105538979.png


Virtanappi
1643105620474.png


AsRock emo
1643105960921.png


Saako tuota virtanappia kiinni AsRockiin jopa niin että se pelittäisi?
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
201
Joo-o, tähän tuli meikän osalta sellainen ratkaisu että koppa jäi hankkimatta. Tämän Precisionin virtanamiskan kaapeli ei sovi uuteen asrockiin. Liekö joku dellin oma viritys vai onko kaikki ollut aikoinaan tuollaisia, en tiedä.
 
Liittynyt
12.01.2020
Viestejä
169
En oo vielä törmännyt BTX koteloon/emolevyyn jossa olisi ollut standardiliittimet noille napeille.
Mua jäi kiinnostamaan että osuiko matx suoraan korokkeille ja osuiko io-pelti kohalleen?
BTX io:n osalta peilikuva ATX:stä
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
201
En oo vielä törmännyt BTX koteloon/emolevyyn jossa olisi ollut standardiliittimet noille napeille.
Mua jäi kiinnostamaan että osuiko matx suoraan korokkeille ja osuiko io-pelti kohalleen?
BTX io:n osalta peilikuva ATX:stä
Oikeastaan vaan päättelin ruuvien sijoituspaikoista että tuon matxin saa neljällä ruuvilla kiinni. Samoin katsoin että tuon Precisionin pelti on standardikokoa niin päättelin senkin menevän yksi yhteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 280
Viestejä
4 190 060
Jäsenet
70 717
Uusin jäsen
Diavolo

Hinta.fi

Ylös Bottom