Matkahuollon paketit app ongelma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Hei.

Löytyisiköhän täältä ketään joka osaisi sanoa, miksi en saa Matkahuollon paketit apilla avattua ulkoautomaatin lokeroa?
Puhelimena Oneplus Nord 2T 5G, olen antanut sovellukselle kaikki tarvittavat oikeudet, mutta ei vaan suostu toimimaan. Vaimo kyllä saa omalla Oneplus Nord N100 puhelimellaan avattua lokeron samasta ulkoautomaatista.
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
3 915
En valitettavasti osaa tämän asian kanssa neuvoa, mutta ilmoittele tästä myös Matkahuollolle. Ei vaikuta kovin hyvältä jossei sitä lokeroa saa sen sovelluksen kanssa aukeamaan.

Onko siinä ulkoautomaatissa mitään näyttöä mihin voisi käsin syöttää jonkin koodin? Jos sulla mitään koodia sattuu olemaan.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
350
Hei.

Löytyisiköhän täältä ketään joka osaisi sanoa, miksi en saa Matkahuollon paketit apilla avattua ulkoautomaatin lokeroa?
Puhelimena Oneplus Nord 2T 5G, olen antanut sovellukselle kaikki tarvittavat oikeudet, mutta ei vaan suostu toimimaan. Vaimo kyllä saa omalla Oneplus Nord N100 puhelimellaan avattua lokeron samasta ulkoautomaatista.
Kokeile laittaa uudestaan bluetooth pois/päälle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Olen kokeillut sammuttaa ja käynnistää puhelimen ja bluetoothin sekä antaa kaikki oikeudet uudestaan apille ja jopa uudelleen asentanut apinkin pariin kertaan, mutta ei vaan toimi.
Ilmoitin jo pariinkin kertaan ongelmasta Matkahuollon aspaan.

Kuitenkin kun kirjaudun vaimon puhelimelle omalla Matkahuollon tunnuksellani saan lokeron avattua.
 
Liittynyt
23.06.2020
Viestejä
2
Minulla on Oneplus Nord 2 5G (DN2103) ja ensimmäisen kerran tappelin sen ja Matkahuollon ulkoautomaatin kanssa reilun tunnin -20 asteen pakkasessa ennen kuin ymmärsin luovuttaa. Puhelin kyllä tunnisti automaatin, sillä vähän kauemmaksi käveltyäni sovellus kertoi, ettei automaattiin saada yhteyttä. Kokeilin myös pariinkin otteeseen käynnistää kännykän uudelleen ja asennella appia uudelleen. jne jne woodoo -juttuja. Paketti jäi automaattiin.

Seuraavan paketin piti mennä ärrälle, mutta jostain syystä se päätyi samaan automaattiin. Taas pakkasta -20, eikä lokero aukea...
Soitin asiakaspalveluun ja keskustelu sujui osaltani lähinnä SUURAAKKOSIN:
- Ensin minulle opetettiin, että bluetoothin pitää olla pääläl jne itsestäänselvyyksiä.
- Eivät voineet kertoa mikä on automaatin bluetoothissa näkyvä tunnus.
- Eivät voi etänä ohjata automaatteja, kun ne eivät ole heidän.
- Pakettia ei voi luovuttaa minulle automaatista vaikka olisin odottamassa matkahuollon kuriiria, vaan se on parin työpäivän kuluttua noudettavissa seuraavasta toimipisteestä.
- Kännykän puhelinnumeron pitää olla sama kuin paketin tiedoissa (Tämän threadin avaajalla ei tainnut olla oma numero vaimon puhelimessa, kun sai sillä avattua.)
- 10 metrin etäisyydellä ei saa olla muita BT laitteita (en oikein voinut käydä naapurustossa pyytämässä, että tuuletapa televisiosi virtajohtoa ja ajapa Bemarisi kauemmaksi)
- jne jne tuulesta keksittyjä juttuja.
- Lopulta tuli esille, että kännykkäni on Oneplus ja sen pituinen se.
- Eivät voi laittaa asiakastietoihini merkintää, että pakettia EI SAA viedä automaattiin.
- Pitää itse huolehtia paketin uudelleenohjaamisesta. Tästä paketista ei tullut muuta kuin saapumisilmoitus - myönsivät, ettei tämän kohdalla uudelleenohjaaminen ollut mahdollista.
- Kertoivat, ettei muilla puhelimilla ole ollut ongelmia. Ymmärsin, että minun pitäisi vaihtaa vuoden vanha puhelimeni uuteen.

*** Ohi kulkeneet kyseisen rivarin asukkaat osasivat kyllä kertoa, ettei juri kukaan ole saanut pakettiaan ulos automaatista. ***

Siis tuo Matkahuollon systeemi on niin syvältä sieltä, mihin aurinko ei paista. Jo se, että pitää olla jokin appi, eikä ole mitään muuta vaihtoehtoa saada pakettia ulos automaatista.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 436
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom