Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin yhdessä teatterissa ilmestyi jo nyt (eilen illalla tai tänään) 2D ja 3D esitykset lisää ensi-iltaan, mutta "huonommassa" salissa.Eiköhän Finnkino tuo lähempänä ensi-iltaa vielä paljon lisää näytöksiä myytäväksi. Ei ole eka kerta, kun Finnkino myy ensi-illan viikkoja etukäteen täyteen ja tuo sitten lisää näytöksiä, jotka ovat oikeasti vielä aikaisemmin.
Viimekesäinen Ant-Man olisi mielestäni hyödyllisempi, koska trailerin perusteella se tulee liittymään vahvasti tähän tulevaan Avengersiin. Captain Marvel -leffa pohjustaa enemmänkin vaihetta Endgamen jälkeen, joten se ei ole tärkeä juuri nyt. Soololeffa ei kertonut mitään oleellista Captain Marvelin hahmosta, joten sen näkeminen ei avaa hahmoa lainkaan Endgamen katsojille. Käytännössä hän vain on aina ollut supervahva ja hänellä on kyky ampua "energiasäteitä" käsistään ja muuttua feenixlinnuksi tarvittaessa.
Taas uusi klippi julkaistu, tällä kertaa reilun minuutin pituinen kohtaus suoraan elokuvasta. Ei sisällä spoilereita mutta kyllä minun teki taas mieli facepalmata tuon Captain Marvelin ylimielisyyden takia.
Ainahan se menee noin.Pidin Captain Marvelista ja mielestäni Brie Larson veti roolin hyvin. Viihdyttävä leffa. Mitään selkeää ei pysty Captain Marvelin voimista sanomaan, kai voimat sitten menevät aina sen mukaan mitä käsikirjoitus vaatii?
Minulle outo ajatus, että nämä MCU-tähdet ovat suostuneet "alentumaan" nettipalvelun TV-sarjan tähdiksi. Olen kuvitellut, etteivät elokuvatähdet juuri perusta TV-sarjoista, koska niitä ei arvosteta samalla tavalla ja koska työn jälki on huonompaa, sillä budjetti per jakso on verrattain pieni.
IMDB:n mukaan siis TV-sarjoissa ainakin Scarlett Witch, Loki ja Hawkeye saisivat samat näyttelijät kuin elokuvissakin. Visionille en nähnyt vahvistusta.
Sopivasti tuolta TV-sarjojen listalta puuttuu se Black Widow, jolle on povattu omaa leffaa jo niin pitkään, että nyt sitä pidetään käytännössä varmana asiana.Näissähän on myös se, että kenellekään ei ole vielä ole ollut hahmon omaa elokuvaa vaan hahmot on esitelty muiden leffoissa.
Näin se on ennen ollut ja osalla elokuvatähdistä on edelleen vahvat mielipiteet asian suhteen, mutta kuten edellä sanottua, Hollywoodin luova puoli on joitakin vuosia siirtynyt hiljalleen myös TV:n puolelle. Esimerkiksi en olisi itse uskonut, että David Fincher koskaan tekisi TV-sarjaa, sillä mies on erittäin tarkka työn laadullisesta puolesta, mutta niin vain päätyi tekemään House of Cardsia ja Mindhunteria.Minulle outo ajatus, että nämä MCU-tähdet ovat suostuneet "alentumaan" nettipalvelun TV-sarjan tähdiksi. Olen kuvitellut, etteivät elokuvatähdet juuri perusta TV-sarjoista, koska niitä ei arvosteta samalla tavalla ja koska työn jälki on huonompaa, sillä budjetti per jakso on verrattain pieni.
IMDB:n mukaan siis TV-sarjoissa ainakin Scarlett Witch, Loki ja Hawkeye saisivat samat näyttelijät kuin elokuvissakin. Visionille en nähnyt vahvistusta.
Nytten voi verytellä muistoja mcu elokuvista
Pystytkö sanomaan kuvan perusteella, mikä Marvel-leffa on kyseessä? Testaa tietosi!
19/20 oikein, ant-man kysymyksessä meni väärin.
lukuunottamatta Ant-Man 2:sta ja Captain Marvelia
Pyörii vielä teattereissa, joten ei vielä mistään palvelusta löydy edes ostettavaksi jos veikata pitäisi.Captain Marvel -elokuvaa ilmeisesti ei (vielä) näe mistään netin kautta? Tuoko pitäisi kuitenkin nähdä ennen Endgamea? [emoji53]
Ei varsinaisesti ole tarvetta, ainoastaan lopputekstien kohtaus liittyy ja se näkynee jo youtubessa.Captain Marvel -elokuvaa ilmeisesti ei (vielä) näe mistään netin kautta? Tuoko pitäisi kuitenkin nähdä ennen Endgamea? [emoji53]
Itseasiassa ei tarvitse istua lopputekstien ajan. Niiden jälkeen ei tule aikaisemmasta poiketen yhtään mitään.Vielä en ole ehtinyt end gamea katsoa. Mutta muiden marvel elokuvien tapaan otaksun, että myös tässä kannattaa istua nuo lopputekstit?
Ja iso kiitos spoilerivapaista kommenteista ja mielipiteistä!
Oho, harvinaista Marvel-leffoissa. Todellakin siis tämän phasen loppu?Itseasiassa ei tarvitse istua lopputekstien ajan. Niiden jälkeen ei tule aikaisemmasta poiketen yhtään mitään.
Oho, harvinaista Marvel-leffoissa. Todellakin siis tämän phasen loppu?