• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Martela Outlet kalusteita -30%

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonees
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Sähköpöytiä, työtuoleja yms
Tarjoushinta: 30% alennus
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Martela Outlet
Voimassa: 6.1.2025.
Linkki: Martela Outlet ja kelaa vähän matkaa alas. Löytyy myös valikkojen kautta.

Kommentti tarjouksesta: Nopeasti katsottuna ainakin sähköpöytiä ja työtuoleja löytyy vielä.
Vihreä on uusi musta – loppiaiseen saakka. Nyt saat kaikki kierrätyskalusteet alkaen -30 % alennuksella Martela Outlet -myymälöistä ja verkkokaupasta. Tarjous voimassa 23.11.2024–6.1.2025.

1733011371291.png

Osaako joku sanoa millainen tuo pöytä on itse kasata? Suosittelevat kasauspalvelua (yllättäen), mutta ei kai tuossa pitäisi olla muuta kuin runko pystyyn ja pöytälevy kiinni?

Osaako joku sanoa millainen tuo pöytä on itse kasata? Suosittelevat kasauspalvelua (yllättäen), mutta ei kai tuossa pitäisi olla muuta kuin runko pystyyn ja pöytälevy kiinni?
Eipä siinä juuri muuta ole tehtäväksi. Ruuvinreiätkin olivat valmiina. Pöydän kääntämiseen kasaamisen jälkeen on suositeltavaa olla kaveri apuna.

Runko on erittäin raskas. Myös pöytälevy on ihan eri luokkaa kuin Ikean pahvilevyt, joskin mulla tää on nyt yhdistettynä Ikean levyyn. Alkuperäinen valkoinen oli siis niin raskas ja kliininen.

Jotenkuten siitä muistaakseni yksin selviää, mutta ei ollut mitään herkkua. Viimeisimmässä muutossa ei edes purettu kasaan alkuperäiseen pakettiin, vaan runko siirrettiin sellaisenaan. Sen verran ikävää olisi ollut kääntää koko laitos ympäri, irrottaa putket, jne.

Jos jotain suositusta, niin sellanen johon voi tallentaa korkeudet muistiin.

Jos jotain suositusta, niin sellanen johon voi tallentaa korkeudet muistiin.
Itse ostin Pinta EQ pöytään muistipaikallisen säätimen vasta jälkeenpäin Martela Outletista. Tilaaminen onnistui sähköpostilla ja noudin säätimen Tampereen Martela Outletista. Hinta oli vuosi sitten 40e noudettuna. Asennus Plug and Play.

Edit. Ja tosiaan pöydän kasaaminen on ihan simppeli homma mutta kaveri on hyvä olla apuna kun pöytää kääntelee ja liikuttaa paikasta toiseen. Runko on todella painava.

Itse ostin Pinta EQ pöytään muistipaikallisen säätimen vasta jälkeenpäin Martela Outletista. Tilaaminen onnistui sähköpostilla ja noudin säätimen Tampereen Martela Outletista. Hinta oli vuosi sitten 40e noudettuna. Asennus Plug and Play.

Edit. Ja tosiaan pöydän kasaaminen on ihan simppeli homma mutta kaveri on hyvä olla apuna kun pöytää kääntelee ja liikuttaa paikasta toiseen. Runko on todella painava.
Kiitos vinkistä, saatanpa investoida sellaisen.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 289
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom