Mahdollisimman yksinkertainen ja kestävä kotelo

Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 099
Haussa olisi siis mahdollisimman yksinkertainen ja kestävä ATX kotelo. Käytännössä siis haluan metallilaatikon jossa on kiinnistys ATX emolevylle ja virtalähteelle, sekä lisäkorteille. Kiintolevypaikat ei ole välttämättömiä koska koneeseen tulisi m.2 levyt. Tuuletinpaikka edessä ja takana riittäisi. Mitään muuta hienoa ei tarvi.

Onko mitään tämän suuntaista edes olemassa?
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
1 099
Mainitaan nyt siis vielä, että ei ole varsinaisesti haussa mikään halvin mahdollinen kotelo. Haluaisin vain kotelon ilman mitään hilavitkuttimia.

Siis esim. joku tämän tyylinen mitä näkee joissain pakettikoneissa olisi hyvä

fujitsu-esprimo-p420-mt-workstation-pc-gehaeuse-miditower-schwarz-312668~4.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
983
Oon yhden koneen kasannut Silentiumin koteloon, ja kotelo oli esim. fractalin koteloihin nähden tosi kapea, varsinkin siellä emolevyn takana oli heikosti tilaa, jonka takia kaapelointi hankalaa, ja kyljet tuntui ihan hepposelta pelliltä. En ottaisi silentiumia, jos haluaa ns. kestävän ja laadukkaan.

Tämä näyttää jotenkin tosi lyhyeltä kotelolta. En ottaisi tällaista, jos tulevaisuudessa tulee tarve päivittää järempään näyttikseen tms.

Mun valinnat:
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Ei Fractalinkaan laadussa nykyään tunnu olevan kehumista. Meshify 2 Compactin saldo alle vuoden aikana on seuraava:

- Molemmat etutuulettimet tikittivät
- 3.5mm audioportti pimeni
- Virtanappi ei aina rekisteröi painalluksia
- PSU Shroudin peitelevy murtui irrottaessa
- Ylemmän pölysuodattimen muoviosa murtui irrottaessa

Toki voi olla, että on maanantaikappale, mutta kaukana ollaan vanhempien ja jykevien Define-sarjalaisten laadusta. Onneksi Fractalin tuki lähettää aina ahkerasti varaosia, niin saa itse laitettua kuntoon. Muutenhan tuo on näyttävä, monipuolinen ja hyvin jäähtyvä kotelo, mutta juuri kaikkien lisäominaisuuksien lisääminen lisää myös ongelmien mahdollisuuksia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 316
Viestejä
4 157 139
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom